عزيزي: تيم‌هاي تنيس ايران بدون مشكل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

عزيزي: تيم‌هاي تنيس ايران بدون مشكل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود

۸ بازديد

رئيس فدراسيون تنيس گفت: تيم هاي ملي تنيس مردان و زنان ايران بدون هيچ مشكلي در اردن حضور دارند و اپراتور هواپيمايي در صدور بليط اشتباه كرده بود. داوود عزيزي در گفت وگو با مجله روز ، در مورد زمان پرواز تيم هاي ملي پسران و دختران زير 12 سال ايران در مسابقات اردن كه …

عزيزي: تيم‌هاي تنيس ايران بدون مشكل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود https://majale-rooz.ir/2021/09/عزيزي-تيم‌هاي-تنيس-ايران-بدون-مشكل-در/ Sun, 26 Sep 2021 12:37:10 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/09/عزيزي-تيم‌هاي-تنيس-ايران-بدون-مشكل-در/ رئيس فدراسيون تنيس گفت: تيم هاي ملي تنيس مردان و زنان ايران بدون هيچ مشكلي در اردن حضور دارند و اپراتور هواپيمايي در صدور بليط اشتباه كرده بود. داوود عزيزي در گفت وگو با مجله روز ، در مورد زمان پرواز تيم هاي ملي پسران و دختران زير 12 سال ايران در مسابقات اردن كه …

رئيس فدراسيون تنيس گفت: تيم هاي ملي تنيس مردان و زنان ايران بدون هيچ مشكلي در اردن حضور دارند و اپراتور هواپيمايي در صدور بليط اشتباه كرده بود.

داوود عزيزي در گفت وگو با مجله روز ، در مورد زمان پرواز تيم هاي ملي پسران و دختران زير 12 سال ايران در مسابقات اردن كه به جاي بعد از ظهر عصر برگزار شد ، اظهار داشت: تيم هاي ملي در حال حاضر در اردن و سرمربيان تيم آنها در يك جلسه فني شركت كرده اند. آنها 6 ساعت با هم پرواز كردند و اين اشتباهي بود كه اپراتور بليط هواپيما مرتكب شد و هيچ مشكل ديگري نداشت. گفته مي شود تيم هاي دختر و پسر قرار بود در 24 سپتامبر (2 اكتبر) پرواز كنند ، اما آنها در 25 سپتامبر (3 اكتبر) اعزام شدند ، اما اينطور نبود و از ابتدا Se او تيم را بر عهده گرفت بايد در 25 سپتامبر ارسال شود و وارد اردن شود. 25 سپتامبر بود.

عزيزي در پاسخ به اين س whetherال كه آيا بليط ها بررسي شده است يا خير ، گفت: “ما با آژانس هواپيمايي هماهنگ كرده بوديم كه بليط ها 25 سپتامبر ساعت 3 بعد از ظهر هستند و تاريخ و زمان رزرو اوليه اي كه براي ما ارسال كردند درست است”. خود ايرلاين متوجه اشتباه او شد و با عذرخواهي ، هزينه كامل بليط را پذيرفت و جبران كرد. تيم هاي ملي به جاي ساعت 15 بعدازظهر شنبه ساعت 22 پرواز كردند و بدون هيچ مشكلي در محل حضور داشتند.

وي در پاسخ به اين س thatال كه انتظار مي رود تيم بزرگسالان به گروه 3 جام ديويس صعود كند ، تاكيد كرد: در حال حاضر ، كادرفني و بازيكنان در زمين كيش هستند و فدراسيون همه امكانات را فراهم كرده است و تيم سعي مي كند بالاتر برود. گروه شما و برنده شويد مردم را شاد كنيد. اعتماد ما نيز به خداست.

رئيس فدراسيون تنيس در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا به دليل كيفيت كاروان اعزامي به بازي هاي آسيايي سعي در حضور در بازي هاي آسيايي را دارد يا خير ، گفت: من صحبت خواهم كرد تا تنيس بخشي از كاروان باشد به بازيهاي آسيايي هانگژو اعزام شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.