آمادگي ناجا براي افزايش گيت هاي گذرنامه در مرز مهران – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سردار حسين اشتري شامگاه سه شنبه در بازديد از مرز مهران گفت: ورود زائران عرب از مرز مهران به كشور بار سنگيني خواهد بود. او به كساني كه قبلاً پرواز مي كردند و در هوا پرواز مي كردند ، گفت عتبات وارد شدن اعلام شد كه آنها مي توانند در …

آمادگي ناجا براي افزايش گيت هاي گذرنامه در مرز مهران – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majalehirani.ir/2021/آمادگي-ناجا-براي-افزايش-گيت-هاي-گذرنام/ Tue, 28 Sep 2021 22:14:44 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/آمادگي-ناجا-براي-افزايش-گيت-هاي-گذرنام/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، سردار حسين اشتري شامگاه سه شنبه در بازديد از مرز مهران گفت: ورود زائران عرب از مرز مهران به كشور بار سنگيني خواهد بود. او به كساني كه قبلاً پرواز مي كردند و در هوا پرواز مي كردند ، گفت عتبات وارد شدن اعلام شد كه آنها مي توانند در …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سردار حسين اشتري شامگاه سه شنبه در بازديد از مرز مهران گفت: ورود زائران عرب از مرز مهران به كشور بار سنگيني خواهد بود.

او به كساني كه قبلاً پرواز مي كردند و در هوا پرواز مي كردند ، گفت عتبات وارد شدن اعلام شد كه آنها مي توانند در بازگشت از راه زميني از مرز مهران بازگردند.

فرمانده پليس جمعيت زائران را اضافه كرد حتي چهل در اين مرز تا در داخل كشور برخيز ، ناجا در، درب اي ويژه و بالاتر خارق العاده مقدمات انجام كارهاي زائران با كمترين فرصت و زمان فراهم شده است.

وي با بيان اينكه پرسنل پليس در پايانه مرزي مهران آمادگي كامل براي پذيرايي از زائران عزيز را دارند ، افزود: تا زماني كه تردد در پايانه مرزي به حالت عادي باز نگردد ، همه افسران و پرسنل نيروي انتظامي مستقر در سطح شهر مهرانا آنها كار خواهند كرد

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ادامه داد: بر اساس ستاد اربين كشاور ، تأييد سازمان حمل و نقل و سازمانهاي ديگر با همه قابليت تسريع در بازگشت زائران به شهرها منبع شبانه روزي كار مي كنند.

وي گفت: متحدان ما تمام اقدامات لازم را از نقطه صفر مرزي و در تمام مسيرهاي مواصلاتي انجام داده اند تا زائران پس از ورود به كشور در كوتاه ترين زمان ممكن به شهرهاي خود منتقل شوند.

سردار اشتري از زائران خواست در هنگام ورود به كشور از شتابزدگي خودداري كنند و از هموطنان عزيزي كه با خودروي شخصي به مرزها بازگشته اند ، سفر خود را با آسايش كامل در مكان هاي تعيين شده ادامه دهند تا سالم و سلامت بمانند. سلامتي و بدون حادثه به محل زندگي خود بازگرديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.