تخصيص پنج ميليارد تومان اعتبار براي خريد تبلت و وسايل كمك آموزشي – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۹ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، انسيه خزعلي شامگاه پنجشنبه در گردهمايي بانوان نخبه استانهاي فرهنگي ، ورزشي ، اجتماعي و علمي استان كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج افزود: عمده بازماندگان آموزش و پرورش در روستاها هستند. وي با بيان اينكه بايد شرايطي فراهم شود تا زمينه آموزش اين دختران فراهم شود ، گفت: چه به …

تخصيص پنج ميليارد تومان اعتبار براي خريد تبلت و وسايل كمك آموزشي – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/10/تخصيص-پنج-ميليارد-تومان-اعتبار-براي-خر/ Fri, 01 Oct 2021 03:07:50 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/10/تخصيص-پنج-ميليارد-تومان-اعتبار-براي-خر/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، انسيه خزعلي شامگاه پنجشنبه در گردهمايي بانوان نخبه استانهاي فرهنگي ، ورزشي ، اجتماعي و علمي استان كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج افزود: عمده بازماندگان آموزش و پرورش در روستاها هستند. وي با بيان اينكه بايد شرايطي فراهم شود تا زمينه آموزش اين دختران فراهم شود ، گفت: چه به …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، انسيه خزعلي شامگاه پنجشنبه در گردهمايي بانوان نخبه استانهاي فرهنگي ، ورزشي ، اجتماعي و علمي استان كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج افزود: عمده بازماندگان آموزش و پرورش در روستاها هستند.

وي با بيان اينكه بايد شرايطي فراهم شود تا زمينه آموزش اين دختران فراهم شود ، گفت: چه به صورت آنلاين و چه به صورت حضوري يا اين امر بايد با تأمين حمل و نقل انجام شود.

خزعلي افزود: در اين استان برخي آسيب هاي اجتماعي داراي آمار بالايي هستند و افزايش آمار برخي آسيب هاي اجتماعي در استان نشان مي دهد كه در اين استان در برخي نقاط نياز به مشاوره بسيار ضروري و حياتي است.

وي گفت: “همه مشكلات را نمي توان يك شبه حل كرد.” براي پيدا كردن و سعي كنيد مشكلات آنها را حل كنيد.

خزعلي گفت كه دختران بايد تشويق شوند در صورت بروز مشكلات با مشاور مشورت كنند و پس از مشاوره از آنها حمايت كنند.

وي افزود: بر اساس آخرين آمار اعلام شده توسط معاون امور زنان استانداري كهگيلويه و بويراحمد ، تعداد زنان تحت نظارت و بدون همراهي ضعيف در اين استان در سال هاي اخير افزايش يافته است. گيري تعداد زنان تحت نظارت ضعيف در استان 2 هزار و 441 نفر و تعداد زنان بي سرپرست 21 هزار و 38 نفر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.