تلاش مي كنيم تا حد ممكن از تشكيل پرونده براي واحدهاي توليدي در دستگاه قضا حلوگيري شود

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

تلاش مي كنيم تا حد ممكن از تشكيل پرونده براي واحدهاي توليدي در دستگاه قضا حلوگيري شود

۷ بازديد

به گزارش خبرگزاري مجله ايراني از قزوين ؛ هفتاد و پنجمين جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي شامگاه شنبه در استانداري كاجين برگزار شد. محمد قاسمي در اين نشست گفت: “در استان قزوين ، با همكاري خوب با قوه قضائيه و مديران صنعت ، گام هاي مهمي براي حمايت از توليد برداشته شده است …

تلاش مي كنيم تا حد ممكن از تشكيل پرونده براي واحدهاي توليدي در دستگاه قضا حلوگيري شود https://majalehirani.ir/2021/تلاش-مي-كنيم-تا-حد-ممكن-از-تشكيل-پرونده/ Sat, 02 Oct 2021 21:02:04 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/تلاش-مي-كنيم-تا-حد-ممكن-از-تشكيل-پرونده/ به گزارش خبرگزاري مجله ايراني از قزوين ؛ هفتاد و پنجمين جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي شامگاه شنبه در استانداري كاجين برگزار شد. محمد قاسمي در اين نشست گفت: “در استان قزوين ، با همكاري خوب با قوه قضائيه و مديران صنعت ، گام هاي مهمي براي حمايت از توليد برداشته شده است …

به گزارش خبرگزاري مجله ايراني از قزوين ؛ هفتاد و پنجمين جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي شامگاه شنبه در استانداري كاجين برگزار شد.

محمد قاسمي در اين نشست گفت: “در استان قزوين ، با همكاري خوب با قوه قضائيه و مديران صنعت ، گام هاي مهمي براي حمايت از توليد برداشته شده است و ما منتظر اين روند در دوران رياست حجت السلام سلام آزايي هستيم.” سريعتر “

وي افزود: ما معتقديم كه در شرايط كنوني بايد بتوانيم برنامه پشتيباني توليد را ادامه دهيم و براي حل يا كاهش مشكلات به يكديگر كمك كنيم تا چرخ توليد خاموش نشود.

دادستان كازوين گفت: مهمترين رويكرد ما اين است كه به دليل مسائل مربوط به توليد اجازه تشكيل پرونده در قوه قضاييه را ندهيم ، زيرا اين پيامدهاي زيادي دارد و رسيدگي به پرونده ها زمان بر است و محاكمه به تاخير مي افتد و هزينه هايي را در پي دارد. . سيستم. “

گفتگو 3

قاسمي گفت: “در سفر قوه قضائيه ، به دليل فرصت هاي محدود و شرايط كرونا ، ما نتوانستيم از ايده هاي تعداد زيادي از صنعتگران بهره مند شويم و از اين بابت عذرخواهي مي كنيم ، بنابراين ايده ها و خواسته هاي صنعتگران را تدوين كرده ايم. بسته بايد براي ارائه به رئيس قوه قضائيه آماده باشيد.

وي يادآور شد: تاكيد رئيس محترم قوه قضائيه بر حمايت از توليد چه در گذشته و چه در دوره جديد است و خوشبختانه اقدامات انجام شده در استان نيز مورد توجه قرار گرفت و تصويب جلسات ستاد مقاومت جالب بود آقاي EJE.

دادستان قزوين افزود: علاوه بر اين ، رئيس قوه قضائيه بر استفاده از پتانسيل مردم اصرار داشت و ما در تلاش هستيم اين رويكرد را به استان تبديل كنيم.

درخواست اصلاح تبصره 7 قانون بودجه و نرخ ATC و ارائه راه حل جديد براي محاسبه عوارض گمركي واردات ، درخواست ادامه روند فعلي اعمال ماده 167 قانون ماليات هاي مستقيم ، جمع آوري روش اجرايي تجديد نظر در روند قيمت سبوس يكي از دستورات جلسه امروز بود كه پس از آن تصميم لازم اتخاذ شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.