پذيرش مجازي بيماران در بيمارستان توانبخشي «رفيده»

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

پذيرش مجازي بيماران در بيمارستان توانبخشي «رفيده»

۲۲ بازديد

امكان پذيرش واقعي بيماران در بيمارستان توانبخشي رافيده با ايجاد صفحات “ارجاع متخصص” و “مراجعه بيمار” در وب سايت بيمارستان عملا فراهم شد. به گزارش مجله روز ، با توجه به ايجاد صفحات “ارجاع توسط متخصص” و “ارجاع توسط بيمار” در بخش سيستم ارجاع بيمار در وب سايت بيمارستان رافيده ، امكان ورود و پذيرش …

پذيرش مجازي بيماران در بيمارستان توانبخشي «رفيده» https://majale-rooz.ir/2021/01/پذيرش-مجازي-بيماران-در-بيمارستان-توان/ مجله روز Sat, 16 Jan 2021 16:17:15 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/01/پذيرش-مجازي-بيماران-در-بيمارستان-توان/ امكان پذيرش واقعي بيماران در بيمارستان توانبخشي رافيده با ايجاد صفحات “ارجاع متخصص” و “مراجعه بيمار” در وب سايت بيمارستان عملا فراهم شد. به گزارش مجله روز ، با توجه به ايجاد صفحات “ارجاع توسط متخصص” و “ارجاع توسط بيمار” در بخش سيستم ارجاع بيمار در وب سايت بيمارستان رافيده ، امكان ورود و پذيرش …

امكان پذيرش واقعي بيماران در بيمارستان توانبخشي رافيده با ايجاد صفحات “ارجاع متخصص” و “مراجعه بيمار” در وب سايت بيمارستان عملا فراهم شد.

به گزارش مجله روز ، با توجه به ايجاد صفحات “ارجاع توسط متخصص” و “ارجاع توسط بيمار” در بخش سيستم ارجاع بيمار در وب سايت بيمارستان رافيده ، امكان ورود و پذيرش بيماران به صورت مجازي وجود دارد.

بر اساس اين گزارش ، در اتاق ارجاع پزشك متخصص ، پزشك متخصص فرم مربوطه را پر كرده و به بيمارستان مي فرستد و بسته به مشكل موجود ، به اتاق مربوطه ارجاع مي شود و بيمار در بيمارستان بستري مي شود. .

در بخش راهنمايي توسط بيمار ، بيمار آن را پر كرده و به بيمارستان مي فرستد و بسته به نوع مشكل ، به اتاق مناسب و بنابراين از طريق بيمارستان ارجاع مي شود. با شخص تماس گرفته شده و بيمار تحت آموزش قرار گرفته است. اين موضوع مطرح شده است ، مورد معاينه قرار خواهد گرفت و در آخر س questionsالاتي در مورد پذيرش و بستري شدن وي پرسيده خواهد شد.

پزشكان متخصصي كه مي خواهند بيمار را ارجاع دهند و همچنين بيماراني كه مي خواهند در اين بيمارستان بستري شوند ، مي توانند با مراجعه به سيستم ارجاع بيمار در صفحه اصلي وب سايت بيمارستان و پر كردن فرم ، از امكان پذيرش مجازي استفاده كنند. متناظر.

گفتني است ، بيمارستان توان بخشي رافيده به عنوان تنها بيمارستان دانشگاهي در زمينه توانبخشي در كشور ، يكي از مراكز درماني تحت پوشش دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي است. انواع خدمات توانبخشي سرپايي براي بيماران زير حاد كه تحت درمان پزشكي و جراحي قرار گرفته اند ، تيمي متشكل از خدمات متنوعي است كه براي هر بيمار بيمارستان مورد نياز است.

به گفته وبدا ، اين بيمارستان همچنين داراي خدمات بستري براي ارائه خدمات توانبخشي جسمي ، قلبي عروقي و ريوي به بيماران بهبود يافته از بيماري عروق كرونا به بيماران عروق كرونا پس از دريافت درمان ، در صورت داشتن مشكلات جسمي و عوارض ، قلب و ريه ، قادر به استفاده از خدمات توان بخشي ويژه اي بودند كه توسط تيم متخصصان در اين بيمارستان ارائه شده است.

پايان پابام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.