برگزاري مراسم بدون پروتكل بهداشتي مصيبت مضاعف ايجاد مي‌كند

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

برگزاري مراسم بدون پروتكل بهداشتي مصيبت مضاعف ايجاد مي‌كند

۱۹ بازديد

با توجه به پايگاه داده مجله روز ، “سعيد نمكي” امروز (دوشنبه) در بيست و پنجمين جلسه مركز تهيه دارو و تجهيزات پزشكي ضمن تأكيد بر تداوم پروتكل هاي بهداشتي در همه مراسم و مناسبت ها ، افزود: رعايت پروتكل هاي بهداشتي بايد به طور جدي ، با دقت و به طور مداوم دنبال شوند …

برگزاري مراسم بدون پروتكل بهداشتي مصيبت مضاعف ايجاد مي‌كند https://majale-rooz.ir/2021/01/برگزاري-مراسم-بدون-پروتكل-بهداشتي-مصي/ مجله روز Mon, 18 Jan 2021 15:12:50 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/01/برگزاري-مراسم-بدون-پروتكل-بهداشتي-مصي/ با توجه به پايگاه داده مجله روز ، “سعيد نمكي” امروز (دوشنبه) در بيست و پنجمين جلسه مركز تهيه دارو و تجهيزات پزشكي ضمن تأكيد بر تداوم پروتكل هاي بهداشتي در همه مراسم و مناسبت ها ، افزود: رعايت پروتكل هاي بهداشتي بايد به طور جدي ، با دقت و به طور مداوم دنبال شوند …

با توجه به پايگاه داده مجله روز ،

“سعيد نمكي” امروز (دوشنبه) در بيست و پنجمين جلسه مركز تهيه دارو و تجهيزات پزشكي ضمن تأكيد بر تداوم پروتكل هاي بهداشتي در همه مراسم و مناسبت ها ، افزود: رعايت پروتكل هاي بهداشتي بايد به طور جدي ، با دقت و به طور مداوم دنبال شوند ، اين واقعيت كه سيستم بهداشتي براي كاهش بروز مرگ و مير و 24 ساعت شبانه روز تمام تلاش خود را انجام مي دهد ، قطعاً ما را به شرايط خطرناك اپيدمي تاج بر مي گرداند.

وي ادامه داد: برپايي مراسم و آيين هاي مغاير با اقدامات بهداشتي باعث بدبختي مضاعف ما خواهد شد ، به اين معنا كه اين همه موفقيت درخشان در مديريت بيماري ها و اپيدمي ها را به محراب خواهد آورد.

وزير بهداشت با اشاره به موفقيت سيستم مراقبت هاي بهداشتي در تأمين بهينه داروهاي مورد نياز مردم در سخت ترين شرايط ، گفت: بسياري از اين دستاوردها محصول رويكرد مركز مديريت است. داروها و تجهيزات پزشكي

نمكي ضمن تأكيد بر توليدات داخلي و تكيه بر دانش دانشمندان محلي ، بر نقش موثر مركز تهيه دارو و تيم پزشكي در هماهنگي و مديريت بخش دارو و تيم پزشكي تأكيد كرد.

وي همچنين بر لزوم تسريع در راه اندازي تخت هاي بيمارستاني در حال ساخت و تأمين سيستم بهداشتي براي رفع قله هاي تاج آينده و تخصيص منابع مالي لازم براي اين منظور تأكيد كرد.

“محمدرضا شن ساز ساز” رئيس سازمان غذا و دارو نيز گزارشي از تأمين و تخصيص دارو و تجهيزات پزشكي ، واردات مواد اوليه دارويي و وضعيت توليد ارائه داد. ملي.

“پيمان عشقي” رئيس سازمان انتقال خون كشور نيز گزارشي در مورد تهيه ، توليد و توزيع كيت هاي تشخيص گروه خون ارائه داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.