فراخوان سازمان هواپيمايي كشوري براي تدوين نقشه راه حمل‌ونقل هوايي

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

فراخوان سازمان هواپيمايي كشوري براي تدوين نقشه راه حمل‌ونقل هوايي

۲۲ بازديد

سازمان هواپيمايي كشوري نقشه راه صنعت هواپيمايي را صادر و فراخواني براي غلبه بر مشكلات اين صنعت را اعلام كرد. به گزارش مجله ايراني ، سازمان هواپيمايي كشوري در اين فراخوان گفت: پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ، صنعت هواپيمايي كشور عليرغم مشكلات و محدوديت هاي گسترده با تكيه بر توان داخلي و تلاش …

فراخوان سازمان هواپيمايي كشوري براي تدوين نقشه راه حمل‌ونقل هوايي https://majalehirani.ir/2021/فراخوان-سازمان-هواپيمايي-كشوري-براي-ت/ مجله ايراني Sun, 17 Jan 2021 14:33:47 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/فراخوان-سازمان-هواپيمايي-كشوري-براي-ت/ سازمان هواپيمايي كشوري نقشه راه صنعت هواپيمايي را صادر و فراخواني براي غلبه بر مشكلات اين صنعت را اعلام كرد. به گزارش مجله ايراني ، سازمان هواپيمايي كشوري در اين فراخوان گفت: پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ، صنعت هواپيمايي كشور عليرغم مشكلات و محدوديت هاي گسترده با تكيه بر توان داخلي و تلاش …

سازمان هواپيمايي كشوري نقشه راه صنعت هواپيمايي را صادر و فراخواني براي غلبه بر مشكلات اين صنعت را اعلام كرد.

به گزارش مجله ايراني ، سازمان هواپيمايي كشوري در اين فراخوان گفت: پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ، صنعت هواپيمايي كشور عليرغم مشكلات و محدوديت هاي گسترده با تكيه بر توان داخلي و تلاش خستگي ناپذير آن افراد موفقيت چشمگيري را كسب كرده است. با برنامه ريزي دقيق تر و استفاده از نظر كارشناسان صنعت ، بدون شك تحرك و تحرك بيشتري حاصل خواهد شد.

سازمان هواپيمايي كشوري به عنوان مربي و سياستگذار صنعت هواپيمايي كشور ، نقشه راهي را براي اين صنعت تدوين كرد تا بتواند بر مشكلات فعلي غلبه كند و با هماهنگي دستگاههاي ذيربط در دولت و با همكاري مجلس شوراي اسلامي ، از ظرفيت داخلي استفاده كامل كند. قصد انجام و تأييد را دارد. “به مراجع ذي صلاح مراجعه كنيد.”

در ادامه اين فراخوان آمده است: “از كليه انديشمندان ، فرهيختگان و صاحبنظران حوزه هواپيمايي خواسته مي شود پيشنهادات خود را براي روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري حداكثر تا تاريخ 25 اسفندماه سال جاري به آدرس ايميل pr@cao.ir ارسال كنند. خدمات. “لازم به ذكر است كه از داوطلبان برتر به طور مناسب تقدير مي شود.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.