شكوري: با هر شرايطي حاضر نيستيم بازيكن بگيريم

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

شكوري: با هر شرايطي حاضر نيستيم بازيكن بگيريم

۱۸ بازديد

به گزارش خبرگزاري مجله روز؛ ابراهيم شكوري درمورد موضوع پرداخت پول به بازيكنان پرسپوليس گفت: “خدا را شكر اكثر بازيكنان ما صحبت كردند و گفتند كه ما خودمان مشكلات خانواده را حل خواهيم كرد. مديريت باشگاه تمام تلاش خود را براي حل مشكلات انجام مي دهد”. وي ادامه داد: اما ما از گذشته مشكلاتي به …

شكوري: با هر شرايطي حاضر نيستيم بازيكن بگيريم https://majale-rooz.ir/2021/02/شكوري-با-هر-شرايطي-حاضر-نيستيم-بازيكن-ب/ مجله روز Mon, 15 Feb 2021 11:32:23 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/02/شكوري-با-هر-شرايطي-حاضر-نيستيم-بازيكن-ب/ به گزارش خبرگزاري مجله روز؛ ابراهيم شكوري درمورد موضوع پرداخت پول به بازيكنان پرسپوليس گفت: “خدا را شكر اكثر بازيكنان ما صحبت كردند و گفتند كه ما خودمان مشكلات خانواده را حل خواهيم كرد. مديريت باشگاه تمام تلاش خود را براي حل مشكلات انجام مي دهد”. وي ادامه داد: اما ما از گذشته مشكلاتي به …

به گزارش خبرگزاري مجله روز؛ ابراهيم شكوري درمورد موضوع پرداخت پول به بازيكنان پرسپوليس گفت: “خدا را شكر اكثر بازيكنان ما صحبت كردند و گفتند كه ما خودمان مشكلات خانواده را حل خواهيم كرد. مديريت باشگاه تمام تلاش خود را براي حل مشكلات انجام مي دهد”.

وي ادامه داد: اما ما از گذشته مشكلاتي به ارث برده ايم به عنوان مثال در مورد بوديمير بايد 500000 يورو يعني حدود 15 ميليارد تومان بپردازيم. بازيكنان كادر فني و بزرگان تيم ما اين مسائل را به خوبي درك كرده اند و در كنار هم هستند. اين باشگاه همچنين سعي مي كند منافع باشگاه و بازيكنان را در نظر بگيرد. سال گذشته سعي كرديم همه مطالبات بازيكنان را پرداخت كنيم تا آنها هيچ نگراني ذهني نداشته باشند و نسبت به گذشته كاملاً آرام باشند.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس با اشاره به پرداخت هاي سال نو ، تصريح كرد: “در سال جديد ، تيم ما 20٪ از رسيدها را دريافت كرد. برخي از بچه ها مقداري بيشتر نيز دريافت كردند زيرا” افزودن “را به پايان رساندند. با تشكر از همه بازيكنان. ما خانواده اي تشكيل داده ايم كه قدرت آنها بر همه مشكلات غلبه مي كند و آنها را يكي پس از ديگري حل مي كنيم. آرامشي كه در تيم ما وجود دارد قدرت ماست و سعي مي كنيم آن را حفظ كنيم.

شكوري در مصاحبه با راديو ورزش در مورد مشكل پنجره نقل و انتقالات گفت: “ما مبلغ ادعاهاي بوديمير را آماده كرديم و وكيل وي آن را به مبلغ 350 هزار يورو تأييد كرد. روز اول 60 هزار يورو ، سپس 250 هزار يورو و سپس 315 هزار يورو هفته نيز بقيه پول را به ما تأييد مي كند. مشكلات بانكي هم براي پول و هم براي انتقال وجود دارد و شرايط دشوار است. شايد ما در حال حاضر سخت ترين و عجيب ترين روزهاي باشگاه را پشت سر بگذاريم ، اما ما سعي مي كنيم با همدلي بر اين مشكلات غلبه كنيم.

وي در مورد سياست باشگاه پرسپوليس در نقل و انتقالات زمستاني گفت: “طبق اصول حرفه اي كادر فني ، اين باشگاه نياز به همان رويه را در پرسپوليس اعلام مي كند.” با توجه به نياز به كادر فني باشگاه اعلام شده ، ما حاضر نيستيم بازيكنان را به هر قيمتي و تحت هر شرايطي به خدمت بگيريم. ما تيم را با توجه به نياز تقويت مي كنيم. ما به درخواست كادر فني در حال مذاكره هستيم. با توجه به اينكه بازيكن خارجي در كشور وجود ندارد ، بازيكني كه مي تواند به پرسپوليس كمك كند بسيار محدود است اما ما سعي مي كنيم بازيكنان مورد نظر را جذب كنيم. در مكان هاي اعلام شده توسط كادر فني

شكور افزود: ما از مجادله بيرون نمي آييم ، سعي مي كنيم در سكوت و شرايط به صورت حرفه اي كار كنيم. ما پس از پايان انتقال اعلام خواهيم كرد. همانطور كه درباره ترابي با گرايش مثبت و حرفه اي اظهار نظر كرديم ، خدا را شكر تيم ما بازيكنان بسيار خوبي از كاپيتان ما دارد كه در پرسپوليس نماد و اسطوره است و همه تيمهاي ليگ آرزو دارند كه او را با غيرت و تعصب داشته باشند و تمام توانايي او براي كار كردن او اين كار را با جوانترين عضوي كه در تيم است انجام مي دهد ، اما در بعضي جاها به حمايت نياز دارد.

معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه هواداران از بازيكنان جواني مانند برزگر و حسين پور مي خواهند به صورت قرضي جدا شوند ، گفت: “ما در ابتداي فصل همين تجربه را داشتيم. روستايي كه ديروز در پيكان مقابل ما بازي كرد” The ما سال آينده تماشا خواهيم كرد ، او يك بازيكن در تيم ما است و ما تصميم مي گيريم چه اتفاقي براي او بيفتد. همين روند براي همه بازيكنان جوان ما ادامه خواهد داشت. هيچ بازيكني براي هميشه از هم جدا نمي شود. شما در شرايط باتجربه تري آمادگي بيشتري خواهيد داشت و در آينده به تيم ما كمك خواهيد كرد.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس درباره برنامه ريزي ليگ و اينكه سه بازي نيم فصل دوم قبل از تعطيلات نوروز انجام مي شود و تعطيلات نيم فصل در قلب اين تعطيلات است گفت: “ما مشمول سازمان ليگ ، اما با توجه به اينكه تيم ما در حال رسيدن به فينال آسيا است. “ما بايد در سه جبهه بجنگيم ، بايد با انصاف و عدالت بيشتري به تيم خود نگاه كنيم. بعد از فينال حمله بزرگي به تيم ما صورت گرفت ، به همين دليل برنامه ريزي به اين صورت است ، در حالي كه ما چندين هفته است كه هر 4 يا 5 روز يك بار بازي مي كنيم اما هيچ كس از پرسپوليس حتي اعتراض كوچكي هم نكرده است.

وي ادامه داد: دوستاني كه قبلاً فضا را جمع مي كردند ، اكنون هيچ خبري نداريم زيرا هر 4 يا 5 روز بازي مي كنيم ، سعي مي كنيم خود را با برنامه ريزي وفق دهيم. مي دانيم كه سازمان ليگ نيز مشكلات خاص خود را دارد اما تيم ما تحت فشار است. ما مشكلات فني و جسمي داريم. اكنون همه تيم ها در حال استراحت هستند ، اما تيم ما بازي مي كند.

شكوري درباره سوپركاپ ، بدون توجه به اينكه آيا آنها براي برگزاري سوپرجام توافق مي كنند يا نه ، گفت: “تيم ما حرفه اي است و ما فيناليست آسيا هستيم ، من قطعاً دوست دارم سوپرجام برگزار شود.” پرسپوليس بحث نمي كند كه سوپرجام برگزار نشود. قدرت و توانايي تيم زماني مشخص مي شود كه آنها در شرايط دشواري قرار داشته باشند و تيم ما در آن شرايط دشوار به خوبي كار كند.

به گزارش فارس ، ابراهيم شكوري در مصاحبه با برنامه راديو جوان ، در مورد نگراني هواداران پرسپوليس از پيروزي هاي 1-0 اين تيم ، اظهار داشت: هواداران اني آنقدر نگران نيستند. من هم طرفدار بودم و با هواداران رابطه نزديك دارم. پيام هايي كه دريافت مي كنيم واقعاً مثبت هستند. ما 4 پيروزي ارزشمند و 12 امتياز كسب كرديم. با توجه به قدرت بازي ها ، تيم ما عملكرد بسيار خوبي داشته است. از همه اعضاي تيم و هواداران تشكر مي كنم.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس در مورد تقويت اين تيم تصريح كرد: بازيكنان ما از بهترين هاي ايران و آسيا هستند و آنها با عملكرد خود آن را ثابت كردند. پرونده بوديمير بسيار بزرگ و سنگين است اما اتحاد خانوادگي پرسپوليس اميد و همه ما براي غلبه بر اين مشكلات متحد هستيم. ” پرونده بوديمير 15 ميليارد تومان بود كه توسط مديريت باشگاه پرداخت شده است.

وي افزود: بودجه مسئله اي است و نقل و انتقال موضوع ديگري است. با تأييد وكيل بوديمير ، 350 هزار يورو به طور قطعي به حساب وي واريز شده است. بقيه مبلغ منتقل شده است ، اما اعتبار آن طول مي كشد. به حساب شما “

شكوري با انتقاد از باشگاه پرسپوليس براي تأمين بودجه گفت: “من فكر مي كنم بهتر است دوستان منطقي و آشنا به محيط درآمدزا فوتبال باشند ، در اين صورت آنها به اين نتيجه مي رسند.” اين باشگاه كه چهار بار قهرمان ليگ برتر شد و دو فصل در فينال ليگ قهرمانان آسيا حضور داشت ، درآمد خوبي داشته است. با توجه به ميليون ها طرفدار كه داريم ، منطقي است كه درآمد ما بيشتر از بقيه است و در غير اين صورت بايد ترديد مي كرديم.

وي ادامه داد: ما با مشورت مديران باشگاه توانسته ايم اين مشكل را برطرف كنيم ، در اين مرحله مسئله مهم اين است كه مديريت با تيم و حمايت هواداران باشد. آرامشي كه در باشگاه ما حاكم است حاصل تلاش يك گروه و يك خانواده است. من نمي گويم كه اين جزئي است ، اما طبيعي است كه از دوستان بپرسيد اين پول از كجا ناشي مي شود.

شكوري افزود: “اما اگر حرفه اي ها آن را ببينند ، به اين نتيجه مي رسند كه پرسپوليس در فينال ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته و اين تعداد نه تنها براي پرسپوليس بلكه براي كشور نيز درآمد كسب كرده است. شرايط اقتصادي واردات و صادرات با مشكل روبرو هستند ، پرسپوليس. درآمد ارزي ايجاد مي كند. ما به كمك و حمايت هواداران نياز داريم. نتايج تيم خوب است ، اما ما تا پايان فصل سخت كار خواهيم كرد زيرا تيم هاي ديگر نيز هزينه مي كنند.

وي با اشاره به هواداران بي شمار دو تيم در پايتخت گفت: طبيعي است كه پرسپوليس و استقلال كه ميليون ها هوادار در سراسر دنيا دارند كمك زيادي مي كنند اما استقلال و پرسپوليس كه نه عمومي هستند و نه خصوصي ، آيا آنها هيچ رديف بودجه يا حتي هزار تومان ندارند. “آنها حتي آن را از دولت نمي گيرند. آيا باشگاه هاي خصوصي ديگري وجود دارد؟ درآمد شما از كجا تأمين مي شود؟

شكوري در مورد انتقادات ناشي از محروميت و مقايسه آن با دوران حضور در پرسپوليس ، گفت كه حكم محروميت مهاجم گل گهر خيلي سريع صادر شد و حتي امير قلعه نويي نيز از اين موضوع انتقاد كرد: “از دوستاني كه اين اظهارات را ابراز كرده اند تعجب كرده اند. من نمي خواهم براي صحبت در مورد اين موضوع ، اگر به تاريخچه باشگاه پرسپوليس نگاه كنيم ، منبع اخطار كتبي را از سازمان ليگ براي مدل موهاي خود دريافت كرده است. سيستم فوتبال داراي عناصر قضايي است ، ما نبايد اين بازي را توجيه كنيم.

وي افزود: ما تابع قوانين فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ هستيم و قضاوت را به عهده مردم مي گذاريم. من واقعاً از اين صحبت تعجب مي كنم: آيا واقعاً اين حركت به پرسپوليس نسبت داده شده است؟ شايد دوستان اين تصاوير را نديده باشند.

معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس در مورد رفتار تماشاگران گفت: “مديريت باشگاه ما از احمد مددي ديدار كرد. ما همه دوست هستيم. در زمين مسابقه وجود دارد و آهنگ ها بايد يك چارچوب و قانون داشته باشند. قطعاً نه همه چيز. براي ما پذيرفته شده است. ما مديرعامل باشگاه استقلال را دنبال مي كنيم. “و ما حنيف عمران زاده بوديم. پرسپوليس پس از اين موارد بيانيه اي صادر كرد. ما از هواداران پرشور خود خواستيم كه باشگاه خود را تشويق كنند و درگير مسائل حاشيه اي نشوند.

وي افزود: “همه ما سعي مي كنيم با آرامش به جلو حركت كنيم. در هر صورت طبق قوانين جمهوري اسلامي پيش مي رويم. صلح نقطه قوت ماست و طبق اصول پيش مي رويم. هواداران را به آرامش دعوت مي كنيم و آن قطعاً آنها را از اين مشكلات محروم خواهد كرد “.

256 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.