اجراي طرح ويژه ساماندهي دست‌فروشان در ايام پاياني سال

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

اجراي طرح ويژه ساماندهي دست‌فروشان در ايام پاياني سال

۲۰ بازديد

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار تهران گفت: تشديد نظارت بر سد معبر و همچنين ساماندهي دستفروشان به طور جدي در دستور كار قرار گرفته و با متخلفان برخورد خواهد كرد. به گزارش مجله روز ، عبدالرضا چراغعلي در جلسه ساماندهي و جلوگيري از تصرف موآبر در پايان سال گفت: طرح ويژه ساماندهي دست فروشان به …

اجراي طرح ويژه ساماندهي دست‌فروشان در ايام پاياني سال https://majale-rooz.ir/2021/02/اجراي-طرح-ويژه-ساماندهي-دست‌فروشان-در/ مجله روز Tue, 16 Feb 2021 18:42:43 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/02/اجراي-طرح-ويژه-ساماندهي-دست‌فروشان-در/ معاون هماهنگي امور عمراني استاندار تهران گفت: تشديد نظارت بر سد معبر و همچنين ساماندهي دستفروشان به طور جدي در دستور كار قرار گرفته و با متخلفان برخورد خواهد كرد. به گزارش مجله روز ، عبدالرضا چراغعلي در جلسه ساماندهي و جلوگيري از تصرف موآبر در پايان سال گفت: طرح ويژه ساماندهي دست فروشان به …

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار تهران گفت: تشديد نظارت بر سد معبر و همچنين ساماندهي دستفروشان به طور جدي در دستور كار قرار گرفته و با متخلفان برخورد خواهد كرد.

به گزارش مجله روز ، عبدالرضا چراغعلي در جلسه ساماندهي و جلوگيري از تصرف موآبر در پايان سال گفت: طرح ويژه ساماندهي دست فروشان به مدت يك ماه از 31 مارس تا 31 آوريل به روش ويژه اجرا مي شود.

وي با اشاره به همكاري راه و شهرسازي براي ساماندهي اين موضوع ، افزود: به منظور ساماندهي دستفروشان و توزيع آنها در مناطق مختلف به صورت بازارهاي آزاد و رعايت پروتكل هاي بهداشتي در مناطقي كه شهرداري زمين كافي ندارد ، راه ها و شهرسازي آماده فرود هستند. مكان لازم بايد ايجاد شود. علاوه بر اين بايد از ظرفيت دفاتر و اماكن موجود در شهرداري تهران مانند پارك ها براي اين منظور استفاده شود.

وي ادامه داد: تشديد نظارت بر سد موبر و همچنين سازماندهي فروشندگان در دستور كار قرار گرفته و با متخلفان برخورد جدي خواهد شد. از طرف ديگر ، الزامات بيماري عروق بيماري كرونا قلب در همه تصميمات و اقدامات اولويت دارد و دقيقاً دنبال مي شود. با توجه به اوضاع استان تهران ، جلسات فروشندگان خياباني به طور مشترك در تهران ، شميرانات و ري برگزار مي شد تا تصميمات موثري براي مديريت اين موضوع از طريق هم افزايي اتخاذ كنند.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار تهران با اشاره به سد معبر برخي اصناف ، مكاتبات استاندار با اصناف را براي ارائه هشدارهاي لازم و همچنين تشديد بازرسي اصناف برجسته كرد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.