استقلال سوار بر سرُسُره حاشيه‌ها/ ديوار كوتاه آقاي سرمربي!

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

استقلال سوار بر سرُسُره حاشيه‌ها/ ديوار كوتاه آقاي سرمربي!

۸ بازديد

به گزارش مجله روز؛ نيمه اول فصل فوتبال ايران بدون پايان خوش براي آبي پوشان پايتخت به پايان رسيد. البته استقلال در حال حاضر جايگاه بدي در جدول ليگ ندارد و با اختلاف 2 امتياز نسبت به صدر در جايگاه سوم قرار دارد اما چند هفته جلوتر منجر به افزايش مدفوع تيم محمود مي شود. …

استقلال سوار بر سرُسُره حاشيه‌ها/ ديوار كوتاه آقاي سرمربي! https://majale-rooz.ir/2021/02/استقلال-سوار-بر-سرُسُره-حاشيه‌ها-ديو/ مجله روز Wed, 17 Feb 2021 11:36:18 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/02/استقلال-سوار-بر-سرُسُره-حاشيه‌ها-ديو/ به گزارش مجله روز؛ نيمه اول فصل فوتبال ايران بدون پايان خوش براي آبي پوشان پايتخت به پايان رسيد. البته استقلال در حال حاضر جايگاه بدي در جدول ليگ ندارد و با اختلاف 2 امتياز نسبت به صدر در جايگاه سوم قرار دارد اما چند هفته جلوتر منجر به افزايش مدفوع تيم محمود مي شود. …

به گزارش مجله روز؛ نيمه اول فصل فوتبال ايران بدون پايان خوش براي آبي پوشان پايتخت به پايان رسيد. البته استقلال در حال حاضر جايگاه بدي در جدول ليگ ندارد و با اختلاف 2 امتياز نسبت به صدر در جايگاه سوم قرار دارد اما چند هفته جلوتر منجر به افزايش مدفوع تيم محمود مي شود.

استقلال وقتي ليگ فوتبال بيستم را شروع كرد كه ديرتر از تيم هاي ديگر مربيگري كرد. محمود فكري سه هفته قبل از شروع ليگ ليگ استقلال را در اختيار گرفت در حالي كه خودش نقشي در بستن تيم نداشت و بازيكنان جديدي با نظر مديريت قديمي به تيم اضافه شدند. با اين وجود محمود فكري كار خود را در استقلال آغاز كرد و توانست تيم را منظم كند. كاپيتان پيشين استقلال فرصت زيادي براي ساخت تيمش نداشت اما به طور جدي بالاتر از شاگردانش بود و ليگ را با پيروزي آغاز كرد. استقلال در هفته دوم به فولاد جواد نكونام باخت و در كمال تعجب انتقادات از فكري و تيمش آغاز شد. منتقدان انتقادات را بدون در نظر گرفتن اينكه وي فرصتي براي ساخت تيمش و بازيكنان جديد لازم براي هماهنگي با تيم ندارند ، آغاز كردند. مطمئناً ، اواخر ابتداي فصل و فرصتي براي تمرين تاكتيكي و فني آسيب زيادي به استقلال وارد كرد اما آن تيم تا اواسط نيم فصل اول نتايج خوبي گرفت.

تيم روشنفكر پيش قدم شد ، اما انتقادات همچنان ادامه داشت. انتقاد چرا تيم زيبا بازي نمي كند و تعداد كمي گل مي زند و تغييرات زيادي در تركيب وجود دارد؟ البته مصدوميت هاي پي در پي بازيكنان استقلال نيز بر اين واقعيت تأثيرگذار بود كه فكري نتوانست تركيب و سيستم خاصي را براي تيمش انتخاب كند ، اما استقلال در اواسط نيم فصل اول پيروزي هاي قاطع را بدست آورد و به قله هاي بالاي تيم اعتماد كند. جدول.

ما به دربي رسيديم و همه در مورد پيروزي استقلال صحبت مي كردند. هواداران فوتبال پرسپوليس كه فصل گذشته 3 ستاره از دست داده بودند و از ليگ قهرمانان برگشته بودند ، ضعيف ترين پرسپوليس در 4 سال گذشته محسوب مي شدند و معتقد بودند كه استقلال بايد قاطعانه دربي 94 را ببرد. استقلال دربي غيرمنتظره اي انجام داد و سرانجام با آخرين گل دوم مهدي قائدي موفق شد از شكست فرار كند.

پس از تساوي آبي ها ، اين تيم انتقادات شديدي را به دليل عدم توانايي پيروزي در دربي دريافت كرد. استقلال بعد از دربي تراكتور را شكست داد اما حتي پيروزي در تبريز هم نتوانست حمله انتقادات عليه تيم روشنفكر را كاهش دهد. تيم روشنفكر علي رغم برتري ، هميشه به دليل شكل بازي دفاعي خود مورد انتقاد قرار مي گرفت اما پس از دربي به نظر مي رسد روند نزولي آبي ها آغاز شده است. استقلال پس از 7 هفته دربي 2 برد ، 2 باخت و 3 تساوي كسب كرد. در نيمه دوم نيم فصل اول ، تيم روشنفكر با حواشي زيادي جنگيد تا اينكه پس از پيروزي مقابل نساجي ، بمبي حاشيه اي منفجر شد.

519

كاپيتان استقلال وريا غفوري پس از تعويض وي در ديدار با نساجي اعتراض كرد و در پايان بازي ، بازيكنان ميكسدزون از غذاي هتل به دليل پرداخت نشدن مطالبات خود و افكار فني مربي اعتراض كردند. اگرچه انتظار مي رفت فكري با شاگردانش برخورد سختي داشته باشد ، اما به دليل ديدار حساس با سپاهان ، فكري ترجيح داد چشم از حاشيه سازي ببندد و تيمش را با آرامش به اصفهان برساند ، اما شكست روي كاغذ دنيا همه حاشيه هاي احتمالي را ممكن ساخت. حوالي استقلال درست مي شود.

اين باخت استقلال را از اوج خارج كرد و باعث شد آبي ها برتري را كه هر هفته محمود فكري از آن در برابر انتقادات به عنوان اهرم برنده استفاده مي كرد ، از دست بدهند. استقلال اگرچه ليگ را به خوبي شروع كرد اما نيم فصل اول را با تلخي به پايان رساند و شايعاتي را درباره تغيير مربي ايجاد كرد. منتقدان فكري در مورد نياز به تغيير در استقلال صحبت مي كنند ، در حالي كه نيم فصل ديگر باقي مانده است و استقلال تنها دو امتياز با رده هاي بالاتر جدول رده بندي فاصله دارد.

استقلال مي تواند با تقويت فني و از بين بردن نقاط ضعف خود به شرايط خوب برگردد ، به شرطي كه تيم در آرامش باشد و با شكست يا تساوي تحت فشار قرار نگيرد. در واقع استقلال اين روزها بيش از هر چيز به آرامش و ثبات نياز دارد تا يكي از مدعيان برتر قهرماني باشد. 3

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.