تلاش وزارت صمت براي آرامش بازار

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

تلاش وزارت صمت براي آرامش بازار

۱۲ بازديد

با توجه به پايگاه داده مجله روز ، “محمد صادق مفتح” در برنامه اصلي امشب مجله روز گفت: “طبق روال سالهاي گذشته ، ميوه در شب عيد ذخيره مي شد و از روز گذشته در بازارهاي ميوه و تره بار توزيع مي شد.” معاون وزير صمت در امور بازرگاني ، با بيان اينكه سيب و …

تلاش وزارت صمت براي آرامش بازار https://majale-rooz.ir/2021/03/تلاش-وزارت-صمت-براي-آرامش-بازار/ مجله روز Thu, 18 Mar 2021 04:50:48 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/03/تلاش-وزارت-صمت-براي-آرامش-بازار/ با توجه به پايگاه داده مجله روز ، “محمد صادق مفتح” در برنامه اصلي امشب مجله روز گفت: “طبق روال سالهاي گذشته ، ميوه در شب عيد ذخيره مي شد و از روز گذشته در بازارهاي ميوه و تره بار توزيع مي شد.” معاون وزير صمت در امور بازرگاني ، با بيان اينكه سيب و …

با توجه به پايگاه داده مجله روز ،

“محمد صادق مفتح” در برنامه اصلي امشب مجله روز گفت: “طبق روال سالهاي گذشته ، ميوه در شب عيد ذخيره مي شد و از روز گذشته در بازارهاي ميوه و تره بار توزيع مي شد.”

معاون وزير صمت در امور بازرگاني ، با بيان اينكه سيب و پرتقال در مزارع و مغازه هاي ميوه و تره بار به وفور يافت مي شود ، افزود: بازار بسيار آرامي داريم و قيمت ها رو به كاهش است.

وي گفت: با تدابيري كه در نظر گرفته شده قيمت موز به يك سوم كاهش يافته و منطقي شده است.

مفتي گفت: اگرچه اين روزها شكر هم مصرف داخلي دارد و هم توليد و توليد دارد ، اما خوشبختانه امسال مشكلي در اين زمينه نداريم.

معاون وزير تجارت در امور سكوت افزود: روغن سرخ كردني مايع در فروشگاه ها به وفور يافت مي شود و مشكلي نداريم ، اما روغن جامد مقدار كمي در بازار است كه قصد داريم توليد آن را افزايش دهيم.

صمد عزيزنژاد ، كارشناس مسائل اقتصادي ادامه داد: گوشت مرغ به عنوان كالاي جايگزين در نظر گرفته مي شود و با افزايش قيمت گوشت ، تقاضا براي محصول جايگزين (مرغ) افزايش مي يابد و تقاضا به دليل افزايش قيمت گوشت افزايش تدريجي به قيمت نسبي. “شما هم مرغ داريد.

اين كارشناس مسائل اقتصادي با بيان اينكه واسطه گري ذاتاً بد نيست اما نبايد به ضرر نظام اقتصادي باشد ، گفت: توليد كننده بايد مطمئن باشد كه زحمات خود به هدر نمي رود.

عزيزنژاد گفت: “دليل اينكه ما مي بينيم كشاورزي محصول هندوانه را از شدت عصبانيت خرد مي كند اين است كه از او به درستي آموزش نديده و حمايت نشده است.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.