رييسي مطرح كرد؛ سفر و ديد و بازديد‌ها عامل چرخش كروناي انگليسي در كشور

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

رييسي مطرح كرد؛ سفر و ديد و بازديد‌ها عامل چرخش كروناي انگليسي در كشور

۱۱ بازديد

به گفته شافا ، سخنگوي ستاد ملي كرونا ، الريزا ريسي ، در آخرين جلسه هيئت مديره معاون وزير بهداشت در سال 1399 گفت: با توجه ويژه به اين موضوع ، به منظور نجات جان و خانواده آنها. ، به ويژه كودكان و افراد مسن ، بايد از مهماني ها خودداري كنند و جداگانه به …

رييسي مطرح كرد؛ سفر و ديد و بازديد‌ها عامل چرخش كروناي انگليسي در كشور https://majalehirani.ir/2021/رييسي-مطرح-كرد؛-سفر-و-ديد-و-بازديد‌ها-ع/ مجله ايراني Tue, 16 Mar 2021 20:36:31 0000 دانش و سلامت https://majalehirani.ir/2021/رييسي-مطرح-كرد؛-سفر-و-ديد-و-بازديد‌ها-ع/ به گفته شافا ، سخنگوي ستاد ملي كرونا ، الريزا ريسي ، در آخرين جلسه هيئت مديره معاون وزير بهداشت در سال 1399 گفت: با توجه ويژه به اين موضوع ، به منظور نجات جان و خانواده آنها. ، به ويژه كودكان و افراد مسن ، بايد از مهماني ها خودداري كنند و جداگانه به …

به گفته شافا ، سخنگوي ستاد ملي كرونا ، الريزا ريسي ، در آخرين جلسه هيئت مديره معاون وزير بهداشت در سال 1399 گفت: با توجه ويژه به اين موضوع ، به منظور نجات جان و خانواده آنها. ، به ويژه كودكان و افراد مسن ، بايد از مهماني ها خودداري كنند و جداگانه به ديدار نوروز بروند.

وي استفاده از فضاي مجازي را بهترين گزينه براي ويزيت عنوان كرد و گفت: با رعايت اين موضوع مي توانيم در مناسبت ها و تعطيلات بعدي در سالهاي آينده مورد علاقه عزيزان خود قرار بگيريم.

راسي با اشاره به خريد نوروزي در روزهاي پاياني سال اظهار داشت: با توجه به قدرت زيرساخت هاي كشور طي سال گذشته ، بهترين راه خريد مراجعه به فروشگاه آنلاين است و اين اقدام منجر به ترافيك مي شود. به طور قابل توجهي كاهش مي يابد. ” شيوع تاج. “

وي اين سفر را يكي از عوامل اساسي در شيوع و شيوع كرونا عنوان كرد و گفت: هموطنان ديگر نبايد با نوروز و اراده خداوند سفر كنند ، براي گسترش واكسيناسيون و كاهش شيوع بيماري در ماه هاي آينده ، زمينه مناسب وجود دارد براي ويزيت فراهم شود.

ريسي با اشاره به فعاليت ها در بخش بهداشت در سراسر كشور در سال 1399 گفت: “همكاران من در طول سال اپيدمي كويد 19 به همه از مراكز بهداشتي درماني در شهرستانها گرفته تا دورافتاده ترين مراكز بهداشتي خدمت كردند و كاركنان بهداشتي . “از ارائه دهندگان خدمات بهداشتي ، پزشكان ، ماماها ، متخصصان بهداشت شغلي و شغلي ، دندانپزشكان ، متخصصان كنترل بيماري و ساير كاركنان منطقه قدرداني كنيد.

معاون وزير بهداشت در پايان با اشاره به آمادگي كامل مراكز بهداشتي در ايام نوروز 1400 اظهار داشت: علاوه بر تشديد بازرسي هاي بهداشت محيط در اين ايام ، ساير مراكز بهداشتي آماده خدمت به مردم محترم ايران خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.