چالش هاي سال99درسال1400ادامه دارد؟! – مجله ايراني

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

چالش هاي سال99درسال1400ادامه دارد؟! – مجله ايراني

۱۵ بازديد

وقايع و مسائل مردم ايران در يك سال پيش قطعاً سال 99 را به عنوان خاطره اي تلخ اما ماندگار براي مردم دهه 1300 رقم زد. ترافيك و غيره از رسانه ملي به وظيفه ملت اضافه شد. و وي با نگراني افزود كه متخصصان دعوت شده براي رسانه ملي سرانجام از مهارت و تبحر خيالي …

چالش هاي سال99درسال1400ادامه دارد؟! – مجله ايراني https://majalehirani.ir/2021/چالش-هاي-سال99درسال1400ادامه-دارد؟-مجله-اي/ مجله ايراني Fri, 19 Mar 2021 14:25:55 0000 عمومي https://majalehirani.ir/2021/چالش-هاي-سال99درسال1400ادامه-دارد؟-مجله-اي/ وقايع و مسائل مردم ايران در يك سال پيش قطعاً سال 99 را به عنوان خاطره اي تلخ اما ماندگار براي مردم دهه 1300 رقم زد. ترافيك و غيره از رسانه ملي به وظيفه ملت اضافه شد. و وي با نگراني افزود كه متخصصان دعوت شده براي رسانه ملي سرانجام از مهارت و تبحر خيالي …

وقايع و مسائل مردم ايران در يك سال پيش قطعاً سال 99 را به عنوان خاطره اي تلخ اما ماندگار براي مردم دهه 1300 رقم زد. ترافيك و غيره از رسانه ملي به وظيفه ملت اضافه شد. و وي با نگراني افزود كه متخصصان دعوت شده براي رسانه ملي سرانجام از مهارت و تبحر خيالي برخوردارند! وي با بيان نظر خود گام هاي موثري در افزايش تنش و دلهره برداشته است. از مردم. با مشكلات كشور تغيير مي كند كه هيچ عطري در قوطي يافت نمي شود! در اين نكات شفابخشي از مردم دعوت شده است كه از خوردن ميوه و گوشت و … راضي نباشند!

تنوع موضوعات و چالش هاي اجتماعي در سال جاري آنقدر زياد بود كه رسانه ها و نويسندگان هميشه با موضوعي جديد و بديع روبرو مي شدند تا يادداشت ها و انتقاداتي را روي آن بگذارند. موضوعات مختلف مانند كرونا و نحوه مديريت: مديريت محتواي رسانه اي و انتقادات ، انتخابات ايالات متحده و تأثير آن در سياست داخلي و خارجي اين كشور ، انتخابات رياست جمهوري آينده ايران ، مرگ هنرمندان و ورزشكاران ملي كشور ، علل كرونا ، عملكرد پارلمان در برابر دولت و قانون استراتژيك در مورد لغو محدوديت هاي عجيب و نزديك به جرم انگاري. كانون هاي وكلا و كانون هاي وكلا ، برنامه هاي رسانه ملي براي تخريب چهره وكلا ، توهين به رئيس جمهور و … موضوع يادداشت هايي بود كه اين روزها از زواياي مختلف توسط هر يك از اعضاي رسانه منتشر شد.

اكنون كه آخرين نفس هاي مارس پايان سال جاري و آغاز قرن جديد را نشان مي دهد ، بي فايده نيست كه ذكر كنيم اين مسئوليت رسانه ها به دليل مسائل ذكر شده و اهميت مطالبات مردم است. و لازم است بطور مختصر و لحظه اي به برخي از موارد در اين زمينه اشاره شود تا پس از تعطيلات سوروج ، كارشناسان سياسي اجتماعي و غيره با انرژي و قاطعيت مضاعف خواسته هاي مردم را به طور جدي دنبال كنند. در گذشته. سال 99 پيشنهاد شد ، اما نتيجه نهايي مشخص نشد:

1- مهرباني و تمايل به خزانه داري در فوتبال: مسئله و چالش پيمانكاري مربيان فوتبال خارجي كه با سر و صداي رسانه ها در سال 1999 توسط مردم ديده شد ، يكي از موضوعاتي است كه سرنوشت آن هنوز به مدت يك سال مشخص نيست. به تصويب. قرارداد ميلياردها مربي فوتبال خارجي منسوخ شده است. اين سوالي است كه مديران فوتبال كشور بايد به آن پاسخ دهند. در يك مسابقه فوتبال بايد س questionsالات و ابهامات مربوط به يك موضوع مالي را بخاطر بسپاريد. براي يك بار.

2- كدام نهاد نظارتي توسط تخصص و سواد كارشناسان دعوت شده براي رسانه ملي ارزيابي مي شود. چند بار بايد شاهد بي اخلاقي و آزار و اذيت آنها در مصاحبه هاي رسانه اي باشيم؟ همچنين آيا برخي از برنامه هاي ملي نبايد از اصول اساسي اخلاق پيروي كنند؟ كيفيت برنامه هاي رسانه ملي ، به گفته كارشناسان در سال 1999 ، از استانداردهاي لازم براي جذب مخاطبان كمتر ، از نحوه انتقال مديران به رسانه ها ، تا توهين به شعور مخاطبان و تمسخر درد معيشت مردم ، فاقد استانداردهاي لازم بود. در شبكه خود در آن سوي مرزها.

3. مهمترين موضوعي كه سال آينده بايد از نزديك توسط رسانه ها و فعالان حوزه مشاهده شود ، اختصاص واكسن كرونا و نحوه اولويت بندي شهروندان است. با تمام كاستي ها و مشكلات ناشي از بازگشت كرونا به زندگي مردم با اخبار اميدواركننده خريد واكسن ، مردم سال گذشته اين اميد را به دليل خريد واكسن ترك كردند ، اگرچه اين وظيفه قانوني دولت است ، اما طراحي يك برنامه استفاده از اين حق قانوني كاري دشوار و پيچيده براي مردم نخواهد بود كه اميدواريم مديران فعلي و آينده كشور بتوانند آن را انجام دهند تا اين فرصت را به فرصتي جديد تبديل نكنند.

4- اگرچه مردم از سال ها قبل به افزايش قيمت عادت كرده اند ، اما نحوه افزايش قيمت ها در يك سال اخير به گونه اي بوده است كه اگر دولت كنترل قيمت ها را انجام دهد ، 4٪ شهروندان ديگر آسيب خوبي ديده اند. براي 1400 فكر كنيد ، اكثر شهروندان در مقابل بارهاي اساسي زندگي سر تعظيم فرود مي آورند ، بنابراين آينده آنها روشن نيست.

ارائه آموزش آنلاين و حداقل امكانات آموزشي به مدارس ، تعيين وظايف زندانيان مالي ، به ويژه مهريه زندانيان و مسئله مكرر حقوق زنان ، رسيدگي به چالش هاي وكالت و اشتغال جوانان ، اداره و مديريت روش پارلمان و غيره از جمله موضوعاتي است كه بايد به آنها پرداخته شود. در سال 1400 ، اين بايد توسط اهالي رسانه مورد تقاضا قرار گيرد ، اما بازخورد منطقي و بازخورد مثبت مديران بايد ديده شود.

مدافع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.