یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹ | ۰۹:۳۱ ۳۵ بازديد
چگونه مي توان رسانه هاي اجتماعي را به مخلوط بازاريابي خود اضافه كرد
دنياي شبكه هاي اجتماعي به ويژه براي مديران و صاحبان مشاغل كه ممكن است نام فيس بوك و وبلاگ نويسي را بشنوند اما در واقع در آن شركت نكرده اند و واقعاً نمي دانند چگونه كار مي كنند – يا مهمتر از همه ، ارزش آنها در تركيب بازاريابي بسيار دلهره آور به نظر مي …
چگونه مي توان رسانه هاي اجتماعي را به مخلوط بازاريابي خود اضافه كرد
دنياي شبكه هاي اجتماعي به ويژه براي مديران و صاحبان مشاغل كه ممكن است نام فيس بوك و وبلاگ نويسي را بشنوند اما در واقع در آن شركت نكرده اند و واقعاً نمي دانند چگونه كار مي كنند – يا مهمتر از همه ، ارزش آنها در تركيب بازاريابي بسيار دلهره آور به نظر مي …