نجات ۹ زرافه در معرض خطر از يك جزيره كوچك در كنيا

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

نجات ۹ زرافه در معرض خطر از يك جزيره كوچك در كنيا

۱۲ بازديد

در كنيا ، در حالي كه 9 زرافه Rothschild در خطر غرق شدن بودند ، يك انجمن زيست محيطي به عنوان يك پروژه چند ماهه ، سرانجام توانست زرافه ها را نجات دهد و آنها را به سلامت برساند. به گزارش مجله ايراني ، زرافه ها در جزيره لونيگارو در درياچه بينگو زندگي مي كردند …

نجات ۹ زرافه در معرض خطر از يك جزيره كوچك در كنيا https://majalehirani.ir/2021/نجات-۹-زرافه-در-معرض-خطر-از-يك-جزيره-كوچ/ مجله ايراني Fri, 16 Apr 2021 11:29:49 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/نجات-۹-زرافه-در-معرض-خطر-از-يك-جزيره-كوچ/ در كنيا ، در حالي كه 9 زرافه Rothschild در خطر غرق شدن بودند ، يك انجمن زيست محيطي به عنوان يك پروژه چند ماهه ، سرانجام توانست زرافه ها را نجات دهد و آنها را به سلامت برساند. به گزارش مجله ايراني ، زرافه ها در جزيره لونيگارو در درياچه بينگو زندگي مي كردند …

در كنيا ، در حالي كه 9 زرافه Rothschild در خطر غرق شدن بودند ، يك انجمن زيست محيطي به عنوان يك پروژه چند ماهه ، سرانجام توانست زرافه ها را نجات دهد و آنها را به سلامت برساند.

به گزارش مجله ايراني ، زرافه ها در جزيره لونيگارو در درياچه بينگو زندگي مي كردند اما با بالا رفتن سطح آب در اطراف درياچه ، زمين زير آب رفت و حيوانات را تهديد به فرار كرد.

ريبا سبي ، مدير پروژه امداد و نجات در كنيا به خبرگزاري فرانسه گفت: “پروژه نجات زرافه از 3 دسامبر سال 2020 آغاز شد و من خوشحالم كه سرانجام اين كار به پايان رسيد و ما توانستيم همه نه زرافه را به مكاني امن منتقل كنيم.” .

وي گفت: “محل اسكان زرافه شامل 17 كيلومتر فضاي باز و ايمن است.” اين انتقال همچنين فضاي بيشتري براي زرافه ها فراهم مي كند. ما حدس مي زنيم كه ممكن است طي دو يا سه سال آينده جمعيت اين زرافه ها افزايش يابد. علائم مثبت را مي توان در وضعيت سلامتي اولين زرافه ديد كه در 3 دسامبر از بين رفت.

به گزارش يورونيوز ، زرافه روچيلد گونه اي در معرض خطر انقراض است و گروه هاي زيست محيطي در كنيا در تلاشند اين گونه را احيا كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.