جديدترين اخبار كرونايي در ايران/ كاهش شگفت‌انگيز ميانگين سني فوتي‌ها/ موج چهارم در ابتداي راه است + نمودار و نقشه

۸ بازديد

گروه استان هاي خبرگزاري آنا حسين خاموش شد؛ مردم ايران روزهاي بسيار سخت و خطرناكي را پشت سر مي گذارند و با ورود موج چهارم تاج به كشور ، هيچ كس از ويروس سركش كرونا مصون نيست ، حتي كساني كه بيماري زمينه اي ندارند و قرص ندارند و زندگي خود را صرف پزشكي كرد. …

جديدترين اخبار كرونايي در ايران/ كاهش شگفت‌انگيز ميانگين سني فوتي‌ها/ موج چهارم در ابتداي راه است نمودار و نقشه https://majalehirani.ir/2021/جديدترين-اخبار-كرونايي-در-ايران-كاهش-ش/ مجله ايراني Mon, 19 Apr 2021 09:50:34 0000 بين الملل https://majalehirani.ir/2021/جديدترين-اخبار-كرونايي-در-ايران-كاهش-ش/ گروه استان هاي خبرگزاري آنا حسين خاموش شد؛ مردم ايران روزهاي بسيار سخت و خطرناكي را پشت سر مي گذارند و با ورود موج چهارم تاج به كشور ، هيچ كس از ويروس سركش كرونا مصون نيست ، حتي كساني كه بيماري زمينه اي ندارند و قرص ندارند و زندگي خود را صرف پزشكي كرد. …

گروه استان هاي خبرگزاري آنا حسين خاموش شد؛ مردم ايران روزهاي بسيار سخت و خطرناكي را پشت سر مي گذارند و با ورود موج چهارم تاج به كشور ، هيچ كس از ويروس سركش كرونا مصون نيست ، حتي كساني كه بيماري زمينه اي ندارند و قرص ندارند و زندگي خود را صرف پزشكي كرد.

براي روشن كردن ، به اطلاعات مربوط به بيماري كرونا ويروس قلب و مرگ نگاه كنيد تا دريابيد كه بسياري از كساني كه در اسب ناراضي Quid-19 گرفتار شده اند ، همه پيرمردها و پيرمردهاي دهه 70 يا 80 نبوده اند ، اما آنها جوانان 20 تا 30 ساله داشته اند . كساني كه اغلب بدون بيان هشدارهاي متخصصان بهداشت به انجام كارهاي روزمره مي پردازند.

يكي از دلايل مرگ در اثر كرونا در ايران ، بلندي هاي جولان ، يك ويروس خطرناك انگليسي است و به اين تصوير مشترك برخي از هموطنان را اضافه كنيد ، بنابراين اكنون مي بينيد كه تعداد كشته شدگان تا 405 نفر بي سابقه است. .

بيشتر بخوانيد:

كدام شهرها در وضعيتي فراتر از قرمز قرار دارند؟

كرونا در 27 استان ركورد زد

ايلام در شرايط شديد كرونا ويروس ، يك بيمارستان صحرايي در اصفهان ايجاد شد

تخت هاي ICU در بعضي از بيمارستان ها كامل است

انتقال شهرهاي قرمز به سياه

فاجعه كرونا توسط دورهام تكميل شد

چرا موج چهارم را گرفتيم؟

تاج برزيل آمد؟

شروع رسمي موج چهارم تاج در برخي از مناطق كشور

سيم پيچ هاي كرونا پيچيده تر شدند نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران مانند كرونا بود

موج چهارم خطرناك كشور

ميزهاي تاج در شهرها گسترده مي شود

قيام كويد – 19 عجيب تر از هميشه است

جوانان هدف اصلي تاج انگليس هستند

تاج انگليسي مطرح شد

توفان كويد – 19 به رهبري تاج انگليس

علاوه بر اقدامات و محدوديت هاي اعمال شده توسط مقامات ستاد ملي ضد كرونا و وزارت بهداشت ، حمايت عمومي نيز بسيار مهم است ، در حالي كه به گفته كارشناسان ، ميزان مشاركت عمومي در اجراي قوانين و پروتكل ها 58.5 است. ٪. غير قابل قبول است.

كاهش مشاركت عمومي در انطباق با پروتكل مستقيماً به افزايش قدرت انتقال ويروس هاي كرونا مربوط مي شود و افزايش ويروس هاي كرونا ويروس انگليس كشور را در وضعيت بحراني قرار داده است.

متأسفانه ، سفرهاي خانوادگي ، سفرهاي نابهنگام برخي از هموطنان در حين نوروز ، خريد و گشت و گذار در خيابان ها و بازارها تأثير زيادي در شيوع تاجگذاري از نوع انگليسي در كشور و 15000 نفر مبتلا به بيماري عروق كرونا ويروس قلب داشت و باعث آلودگي بيشتر آن شد. انجمن.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي تاج چهره شهرها را برمي گرداند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودارها و نقشه ها

شهرهاي توريستي بيشترين آسيب را از سفر سوروز متحمل شدند و حتي كساني كه هيچ علائمي از بيماري كرونا ويروس قلب نداشتند با سفر 15000 نفر آلوده شدند و يك سري بيماري هاي كرونا ويروس قلب گسترش يافت.

آيا مي توان موج چهارم تاج را متوقف كرد؟

سخنگوي ستاد ملي كرونا گفت كه موج چهارم كرونا قابل مقايسه با امواج قبلي نيست: “اين موج بيماري با سرعت انفجاري در حال گسترش است و ورودي بيمارستان ها و افراد خارجي بسيار زياد است ، اما ما در قله وارد شد. ” اين موج هنوز “

الرزا رئيسي مي گويد: “ما پيش بيني مي كنيم كه اين بيماري در همين هفته و هفته آينده با همان سرعت پيشرفت كند و احتمالاً تا هفته آينده به اوج خود برسد ، اما به زودي از حالت مايل به قرمز اين قله خارج نمي شويم.”

آخرين اخبار تاج در ايران / سيلي تاج چهره شهرها را برگرداند / يادگاري نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودارها و نقشه ها

وي گفت: “ما مي توانيم تا ژوئن به اين موج بپيونديم.”

سخنگوي ستاد ملي كرونا از عدم انطباق پروتكل انتقاد كرد: “انطباق پروتكل در شهرهاي قرمز و نارنجي هنوز به سطح مطلوب نرسيده و 30 تا 40 درصد مشاهده نشده است ، اما انطباق با همه پروتكل ها بالاتر از 90 درصد است. همه گيري وجود دارد ، ما مي توانيم اپيدمي را كنترل كنيم يا آن را كنترل كنيم.

كاهش ميانگين سن مرگ و مير در استان خوزستان

در استان خوزستان ، كرون انگليس يك سال و نيم سن مرگ را كاهش داده است ، بنابراين قبلاً ما ميانگين سني مردگان را 63 سال داشتيم ، اما با شيوع كرون انگليس ، اين سن به حدود 61 .

علاوه بر اين ، قبل از آغاز سال 1400 ، قله جديد كرونا در استان خوزستان كنترل شد و تعداد مراجعه به بيمارستان كاهش يافت ، كه با شروع سفر ناروز ، از روز اول سال دوباره افزايش يافت.

وضعيت وحشتناك در استان ايلام به دليل شيوع تاج

ويروس كرونا تاكنون 707 نفر را در استان ايلوم كشته است و متخصصان بهداشت معتقدند كه شدت عفونت در قله چهارم تاج هفت برابر قله سوم است و در اين شرايط تا 50٪ تعداد بيماران نسبت به قله سوم افزايش يافته است. ايلوم ايجاد شده است.

از طرف ديگر ، بيمارستان هاي استان ايلام 60 درصد و مرگ هاي تاج در ايلام نيز افزايش يافته است.

افزايش تعداد مرگ و ميرها و بيمارستان ها در استان همدان

طي چهار روز گذشته تعداد مرگ و ميرهاي روزانه بيماران كرونا ويروس در استان همدان بين 18 تا 21 گزارش شده است كه در مقايسه با ماه هاي گذشته بي سابقه است.

تاكنون 1711 بيمار همام به دليل شدت بيماري در گروه هاي سني مختلف جان خود را از دست داده اند و اين تعداد هر روز در حال افزايش است.

روزهاي سياه مردم استان خراسان جنوبي همچنان ادامه دارد

روزهاي تاريك كرونا در خراسان جنوبي آغاز شده است و تعداد مرگ و ميرها در روز را به چهار مورد و تعداد موارد در استان را به بيش از 18000 نفر رسانده است.

اگرچه ميزان رعايت پروتكل توسط محكومين به 80 درصد رسيده است ، اما به گفته مقامات برخي از شهرهاي استان خراسان جنوبي ، اين فاصله از موقعيت مطلوب است.

افزايش تعداد بيمارستانهاي عروق كرونا ويروس در چمراهال و بختياري

در حال حاضر 520 نفر در استان چمارحال و بختياري بستري شده اند كه نسبت به ماههاي گذشته افزايش قابل توجهي را نشان مي دهد.

علاوه بر اين ، 437 نفر به طور قطع به ويروس نوظهور Kovid-19 آلوده شده اند. از تعداد بستري هاي فعلي ، 65 مورد بستري جدي مثبت هستند كه طي روزهاي گذشته بستري شده اند.

رشد سرپايي در استان گيلان

در 24 ساعت گذشته 170 نفر به بيماران كرونا اضافه شده اند و بيش از 500 كرونا بيماراني دارند كه در قرنطينه هستند.

علاوه بر اين ، تعداد بيماران مبتلا به كرونا ويروس قلب در استان گيلان زياد است و بيش از يك هزار نفر مبتلا به بيماري كرونا ويروس قلب در استان گيلان بستري هستند.

***

متأسفانه اين معيار دوباره وضعيت نارنجي و زرد را به قرمز و نارنجي تغيير داده و با اين شرايط بايد منتظر روزهاي سخت باشيم.

آخرين اخبار تاج در ايران / سيلي تاج چهره شهرها را برگرداند / يادگاري نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودارها و نقشه ها

بر اساس آخرين گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، 257 شهر سرخ و 129 شهر در وضعيت نارنجي قرار دارند و طبق تصويب ستاد ملي تاج ، در حال سفر به شهرهايي با وضعيت قرمز و نارنجي “از” و ” از جانب”. محدود شده است

علاوه بر اين ، 51 شهر به رنگ زرد و فقط 11 شهر به رنگ آبي هستند.

آخرين اخبار تاج در ايران / سيلي تاج چهره شهرها را برگرداند / يادگاري نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودارها و نقشه ها

طبق ستاد ملي كرونا در شهرهاي سرخ ، بنا به صلاحديد بالاترين مقامات ، حضور كارمندان در خدمات اساسي تا 50٪ كاهش مي يابد. حضور كارمندان در ساير ادارات و دفاتر نيز به ميزان دو سوم كاهش مي يابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه هاي علميه و م institutionsسسات آموزش عالي در شهرهاي قرمز و نارنجي نيز كاملاً تعطيل است.

برپايي نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبي در شهرهاي داراي وضعيت قرمز و نارنجي ممنوع است.

در شهرهاي اورنج ، حضور كارمندان تجهيزات و دفاتر ارائه دهنده خدمات ضروري يك سوم كاهش مي يابد. همچنين ممكن است نيمي از كارمندان ساير دستگاه ها در دفتر حضور داشته باشند.

طبق اطلاعات امروز (28 آوريل) ، تمام مراكز استانها قرمز رنگ هستند و وضعيت فاجعه بار شده است.

اسامي شهرهايي كه وضعيت قرمز و نارنجي دارند و به اين شهرها سفر مي كنند ممنوع است و به ترتيب يك ميليون تومان و 500 هزار تومان جريمه براي متخلفين در پي خواهد داشت. اينجا بخوانيد

انتهاي پيام / 4078 / ص

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.