آخرين وضعيت كرونايي در ايران/ افزايش ۱۰۰ درصدي موارد بستري در برخي استان‌ها/ بيماران بدحال در استان قزوين بيشتر شد + نمودار و نقشه

۸ بازديد

گروه استان خبرگزاري آنا – حسين بوجاري؛ با نگاهي به وضعيت فعلي ، به نظر مي رسد كه سايه سنگين كرونا از بين نمي رود و در آستانه رفع مشكلات است. در همين حال ، با شيوع سريع ويروس كرونا ، شاهد افزايش بيش از 100 درصدي تعداد بستري در مقايسه با قله سوم هستيم …

آخرين وضعيت كرونايي در ايران/ افزايش ۱۰۰ درصدي موارد بستري در برخي استان‌ها/ بيماران بدحال در استان قزوين بيشتر شد نمودار و نقشه https://majalehirani.ir/2021/آخرين-وضعيت-كرونايي-در-ايران-افزايش-۱۰/ مجله ايراني Mon, 19 Apr 2021 16:44:49 0000 ورزش https://majalehirani.ir/2021/آخرين-وضعيت-كرونايي-در-ايران-افزايش-۱۰/ گروه استان خبرگزاري آنا – حسين بوجاري؛ با نگاهي به وضعيت فعلي ، به نظر مي رسد كه سايه سنگين كرونا از بين نمي رود و در آستانه رفع مشكلات است. در همين حال ، با شيوع سريع ويروس كرونا ، شاهد افزايش بيش از 100 درصدي تعداد بستري در مقايسه با قله سوم هستيم …

گروه استان خبرگزاري آنا – حسين بوجاري؛ با نگاهي به وضعيت فعلي ، به نظر مي رسد كه سايه سنگين كرونا از بين نمي رود و در آستانه رفع مشكلات است.

در همين حال ، با شيوع سريع ويروس كرونا ، شاهد افزايش بيش از 100 درصدي تعداد بستري در مقايسه با قله سوم هستيم ، كه به گفته كارشناسان ، ويروس كرونا از بين نمي رود. در هر زمان به زودي.

بيشتر بخوانيد:

موج چهارم در ابتداي مسير است

4 استان كشور در آستانه انفجار است

كدام شهرها در وضعيتي فراتر از قرمز قرار دارند؟

كرونا در 27 استان ركورد زد

ايلام در شرايط شديد بيماري كرونا ، يك بيمارستان صحرايي در اصفهان ايجاد شد

تخت خواب باشه. بعضي از بيمارستانها تكميل شده اند

انتقال شهرهاي قرمز به سياه

فاجعه كرونا توسط دورهام تكميل شد

چرا موج چهارم را گرفتيم؟

تاج برزيل آمد؟

شروع رسمي موج چهارم تاج در برخي از مناطق كشور

سيم پيچ هاي كرونا پيچيده تر شدند نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران مانند كرونا بود

موج چهارم خطرناك كشور

ميزهاي تاج در شهرها گسترده مي شود

قيام كويد – 19 عجيب تر از هميشه است

جوانان هدف اصلي تاج انگليس هستند

تاج انگليسي مطرح شد

توفان كويد – 19 به رهبري تاج انگليس

با مراجعه به بيمارستان ها و مشاهده تصاوير مراكز درماني ، متوجه مي شويم كه Kovid-19 همچنان به روشي باورنكردني به جهش و شتاب ادامه مي دهد و تنها راه مقابله با اين ويروس شرور رعايت قوانين بهداشتي و تمايز اجتماعي است.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي تاج چهره شهرها را برمي گرداند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودارها و نقشه ها

اما با مشاهده تصاوير ازدحام در مترو و حمل و نقل عمومي ، به متخصصان بهداشت اين حق را مي دهيم كه بگويند هيچ كس به اين زودي ها انتظار شكست كرونا را ندارد.

روند بيماري بيماري كرونا قلب در برخي استانها شدت گرفته و برخي از بيمارستانها جايي براي جذب بيمار ندارند و از طرف ديگر مسئولان بيمارستان و مركز بهداشت به دنبال راهي براي جذب بيماران هستند.

البته در اين بين سپاه پاسداران و ارتش نيز اقدامي انجام داده اند و با اختصاص مكانهايي مانند سالنهاي بدنسازي براي بستري بيماران ، از ازدحام بيمارستانها تا حدودي كاسته اند. اما خستگي شديد كاركنان پزشكي و تلاش شبانه روزي پرستاران ديگر نمي تواند بيماران بيشتري را بپذيرد.

اكنون با تكثير كرونا در جهان ، كشورهاي پيشرفته نيز با مشكلات جدي روبرو هستند و ارائه خدمات پزشكي به بيماران به يك معضل اساسي براي كادر پزشكي تبديل شده است.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي تاج چهره شهرها را برمي گرداند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودارها و نقشه ها

به دليل روال و بي احتياطي برخي هموطنان ، ممكن است در آينده با افزايش مرگ و مير روبرو شويم كه اين امر براي پرستاران و پزشكان بسيار دشوار خواهد بود.

به گفته مقامات ستاد ملي ضد كرونا ، قله چهارم تا اواسط ماه مه 1400 در ما باقي خواهد ماند و بهترين راه براي عبور از اين قله كم هزينه ، اجراي كامل پروتكل ملي بهداشت و بسته شدن است كه مي تواند اين چرخه را انجام دهيد. انتظار مي رود كه از هم بپاشد. از ويروس هاي مخرب به مديران مربوطه جلوگيري كنيد.

نااميدكننده ، مديران برخي از شركت هاي خصوصي احساس خطر نمي كنند و كارمندان اين شركت ها به راحتي در محل كار خود حضور دارند و در محيط هاي بسته كار مي كنند.

ركورد روزانه 800000 مسافر در مترو تهران باعث شده است كه منتظر روزهاي مرگبار تري باشيم و برخي از هموطنان ما هنوز در شرايط قبل از تاج هستند و بدون اينكه متوجه خطر ناله انگليس شوند مي توانند از جاده هاي متراكم و مكان هاي عمومي به راحتي عبور كنند. . .

افزايش بيماران بدحال در استان كازوين

در 24 ساعت گذشته ، 24 بيمار بدحال در استان قزوين وجود داشته كه در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان ها بستري شده اند.

از زمان آغاز بحران اپيدمي كرونا ، تعداد بيمارستانهاي عروق بيماري كرونا در استان كازوين به 21000 نفر رسيده است.

روند قربانيان كرونا در استان خراسان جنوبي

طي دو روز گذشته ، شاهد افزايش مرگ و ميرها در استان خراسان جنوبي بوده ايم كه نتيجه بستري شدن در بيمارستان در دو يا سه هفته گذشته بوده است.

همچنين ، در قله هاي قبلي ، تعداد كشته شدگان معمولاً دو يا سه هفته پس از بستري شدن در بيمارستان و بستري شدن بيماران افزايش مي يابد و در قله چهارم ، روند ممكن است ادامه يابد.

افزايش قابل توجه بيماران شرياني بيماري كرونا در استان قم

طي 48 ساعت گذشته ، بيش از 1200 بيمار جديد در استان قم با آزمايشات مثبت شناسايي شده اند و به طور متوسط ​​روزانه بيش از هزار آزمايش كرونا در بيمارستان ها بر اساس علائم و سرپايي توسط تيم هاي مراقبت مركز درمان كرونا يا بدون علامت انجام مي شود. مردم. بيماران تاج مثبت گرفته مي شوند.

با افزايش تعداد بيماران مبتلا به بيماري بيماري كرونا قلب و سپس شرايط بيماري كرونا قرمز در استان كم ، طرفداران بهداشت و همچنين مدافعان بهداشت سعي در كنترل و مديريت بيماري دارند.

آخرين وضعيت استان هرمزگان با اشاره به كرونا

در ابتداي شيوع ويروس كرونوويروس در استان هرمزگان ، تاكنون 2 لك 156 هزار و 55 آزمايش انجام شده است و از ابتداي سال تاكنون ميزان آزمايش به طور قابل توجهي افزايش يافته است.

در حال حاضر 412 بيمار مبتلا به بيماري بيماري كرونا قلب در بيمارستان هاي استان هرمزگان بستري مي شوند كه 67 بيمار در بخش مراقبت هاي ويژه بستري مي شوند كه از اين تعداد 15 بيمار در وضعيت وخيمي قرار دارند.

افزايش 7 برابري شيوع تاج در ايلئوم

افزايش هفت برابري شيوع بيماري بيماري كرونا قلب در ايلام منجر به افزايش مرگ و مير در استان شده است و طي 24 ساعت گذشته 291 مورد مثبت جديد بيماري بيماري كرونا قلب شناسايي شده است.

علاوه بر اين ، در 24 ساعت گذشته ، يك مرگ در اثر بيماري عروق بيماري كرونا قلب در استان ايلام رخ داده است و تعداد كل مرگ هاي ناشي از بيماري عروق بيماري كرونا قلب تاكنون 708 نفر بوده است.

شهرهاي استان آذربايجان غربي در يك وضعيت خطرناك

هر روز بر تعداد مرگ بيماران بيماري كرونا در استان آذربايجان غربي افزوده مي شود كه متأسفانه شهرهاي كوچك و كم جمعيت اين استان را نيز شامل مي شود.

شاهينداج و بوكان شهرهايي هستند كه تعداد زيادي تاج گذاري در آنها انجام مي شود و بايد سلاما به اين دو شهر اضافه شود.

آخرين وضعيت تاج گذاري در ايران / افزايش 100 درصدي موارد بستري در برخي از استان ها / افزايش تعداد بيماران جدي در استان كازوين   نمودار و نقشه

متأسفانه اين معيار دوباره وضعيت نارنجي و زرد را به قرمز و نارنجي تغيير داده و با اين شرايط بايد منتظر روزهاي سخت باشيم.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي تاج چهره شهرها را برمي گرداند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودارها و نقشه ها

بر اساس آخرين گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، 257 شهر سرخ و 129 شهر در وضعيت نارنجي قرار دارند و طبق تصويب ستاد ملي تاج ، در حال سفر به شهرهايي با وضعيت قرمز و نارنجي “از” و ” از جانب”. محدود شده است

علاوه بر اين ، 51 شهر به رنگ زرد و فقط 11 شهر به رنگ آبي هستند.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي تاج چهره شهرها را برمي گرداند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودارها و نقشه ها

طبق ستاد ملي كرونا در شهرهاي سرخ ، بنا به صلاحديد بالاترين مقامات ، حضور كارمندان در خدمات اساسي تا 50٪ كاهش مي يابد. حضور كارمندان در ساير ادارات و دفاتر نيز به ميزان دو سوم كاهش مي يابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه هاي علميه و م institutionsسسات آموزش عالي در شهرهاي قرمز و نارنجي نيز كاملاً تعطيل است.

برپايي نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبي در شهرهاي داراي وضعيت قرمز و نارنجي ممنوع است.

در شهرهاي اورنج ، حضور كارمندان تجهيزات و دفاتر ارائه دهنده خدمات ضروري يك سوم كاهش مي يابد. همچنين ممكن است نيمي از كارمندان ساير دستگاه ها در دفتر حضور داشته باشند.

طبق اطلاعات امروز (28 آوريل) ، تمام مراكز استانها قرمز رنگ هستند و وضعيت فاجعه بار شده است.

شهرهاي داراي وضعيت قرمز و نارنجي از سفر به اين شهرها منع شده اند و متخلفان به ترتيب يك ميليون و 500 هزار تومان جريمه نقدي در نظر خواهند گرفت.4 اينجا بخوانيد

انتهاي پيام / 4078/4062 / ص

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.