پنجشنبه ۰۱ آبان ۹۹ | ۰۷:۱۲ ۳۸ بازديد
5 بزرگترين مزيت بازاريابي موبايل
بازاريابي موبايل بازاريابي وب موازي براي موبايل است. در حال حاضر تحت چهار نوع اصلي قرار دارد: پيام كوتاه ، تبليغات MMS ، بازاريابي بلوتوث ، باركد 2D و بازاريابي مبتني بر مكان. بازاريابي موبايل هنوز در مرحله شيرخوارگان قرار دارد ، اما بسيار جذاب و ارزان است. بازاريابي موبايل در اتصال مشتريان بالقوه به …
5 بزرگترين مزيت بازاريابي موبايل
بازاريابي موبايل بازاريابي وب موازي براي موبايل است. در حال حاضر تحت چهار نوع اصلي قرار دارد: پيام كوتاه ، تبليغات MMS ، بازاريابي بلوتوث ، باركد 2D و بازاريابي مبتني بر مكان. بازاريابي موبايل هنوز در مرحله شيرخوارگان قرار دارد ، اما بسيار جذاب و ارزان است. بازاريابي موبايل در اتصال مشتريان بالقوه به …