در حالي كه مردم براي پرداخت عوارض آزادراه ها يك هفته وقت دارند و جريمه آنها براي هر عوارض آزادراه 40000 نفر است ، آنها هنوز هم جريمه را ترجيح مي دهند علي رغم پيامك هاي مكرر و پرداخت عوارض براي الكترونيك دشوارتر است. به گزارش مجله ايراني ، قول دولت براي عوارض الكترونيكي بيش …
رانندگان بدحساب سد راه الكترونيكيشدن عوارض آزادراهي https://majalehirani.ir/2021/رانندگان-بدحساب-سد-راه-الكترونيكيشد/ مجله ايراني Mon, 10 May 2021 01:13:26 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/رانندگان-بدحساب-سد-راه-الكترونيكيشد/ در حالي كه مردم براي پرداخت عوارض آزادراه ها يك هفته وقت دارند و جريمه آنها براي هر عوارض آزادراه 40000 نفر است ، آنها هنوز هم جريمه را ترجيح مي دهند علي رغم پيامك هاي مكرر و پرداخت عوارض براي الكترونيك دشوارتر است. به گزارش مجله ايراني ، قول دولت براي عوارض الكترونيكي بيش …
در حالي كه مردم براي پرداخت عوارض آزادراه ها يك هفته وقت دارند و جريمه آنها براي هر عوارض آزادراه 40000 نفر است ، آنها هنوز هم جريمه را ترجيح مي دهند علي رغم پيامك هاي مكرر و پرداخت عوارض براي الكترونيك دشوارتر است.
به گزارش مجله ايراني ، قول دولت براي عوارض الكترونيكي بيش از دو سال گذشته است اما هنوز چيزي شنيده نشده است و بزرگترين مانع تحقق آن ، مانند بسياري از كشورهاي پيشرفته ، رانندگان بدي هستند كه آزادراه هاي الكترونيكي را رانندگي مي كنند. عوارض آنها را پرداخت نكنيد.
جالبتر اينكه ، براي اين رانندگان پيام هاي هشدار مكرر ارسال شده است كه اگر عوارض آزادراه خود را در مدت مقرر و در مدت مقرر پرداخت نكنند ، بايد هركدام 40 هزار تومان جريمه پرداخت كنند. اين حساب هاي بد به كار خود ادامه داده و توجهي به موضوع نكردند و برخي از اين رانندگان حتي پس از اعمال جريمه ها نيز عوارض را پرداخت نكردند.
طبق اطلاعات رسيده به خبرنگار مجله ايراني ، پس از تعيين جريمه رانندگاني كه مدت يك هفته عوارض خود را پرداخت نمي كنند ، اگرچه نرخ پرداخت عوارض افزايش يافته است ، اما برخي از رانندگان همچنان بر تماس هاي اشتباه خود اصرار دارند و دليل اين امر مشخص نيست.
به عنوان مثال ، در آزادراه تهران – قم كه حدود هزار تومن عوارض دارد ، مردم براي پرداخت عوارض در اين مسير و پرداخت مجدد عوارض مجبور به توقف و توقف بودند. پرداخت هاي الكترونيكي ، درصد افرادي كه اين عوارض را پرداخت نمي كنند ، بيش از 60 درصد است.
البته دولت و وزارت راه و شهرسازي با پليس توافق كردند و اعلام كردند كه اگر مردم پس از يك هفته عوارض خود را پرداخت نكنند ، بايد هر كدام 40 هزار جريمه پرداخت كنند و درصد سو its گردش آن را كاهش دهند. عوارض آزادراه Kismet توسط مردم به صورت الكترونيكي پرداخت مي شد ، اما با اين وجود ، آمار نشان مي دهد در مسيري مانند آزادراه تهران – قم ، 25٪ از مردم هنوز عوارض خود را پرداخت نمي كنند و به آن توجه نمي كنند. حتي پس از جريمه شدن! ظاهراً آنها هنوز ترجيح مي دهند جريمه شوند تا اينكه چند دقيقه از طريق سيستم ها و برنامه هاي مختلف ارائه شده براي اين سيستم چند دقيقه براي اين عوارض پرداخت كنند.
در همين حال ، بسياري از سرمايه گذاران و مجريان بسياري از آزادراه ها با عوارض الكترونيكي آزادراه هاي خود مخالفت مي كنند.
انتهاي پيام