رانندگان بدحساب سد راه الكترونيكي‌شدن عوارض آزادراهي

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

رانندگان بدحساب سد راه الكترونيكي‌شدن عوارض آزادراهي

۸ بازديد

در حالي كه مردم براي پرداخت عوارض آزادراه ها يك هفته وقت دارند و جريمه آنها براي هر عوارض آزادراه 40000 نفر است ، آنها هنوز هم جريمه را ترجيح مي دهند علي رغم پيامك هاي مكرر و پرداخت عوارض براي الكترونيك دشوارتر است. به گزارش مجله ايراني ، قول دولت براي عوارض الكترونيكي بيش …

رانندگان بدحساب سد راه الكترونيكي‌شدن عوارض آزادراهي https://majalehirani.ir/2021/رانندگان-بدحساب-سد-راه-الكترونيكي‌شد/ مجله ايراني Mon, 10 May 2021 01:13:26 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/رانندگان-بدحساب-سد-راه-الكترونيكي‌شد/ در حالي كه مردم براي پرداخت عوارض آزادراه ها يك هفته وقت دارند و جريمه آنها براي هر عوارض آزادراه 40000 نفر است ، آنها هنوز هم جريمه را ترجيح مي دهند علي رغم پيامك هاي مكرر و پرداخت عوارض براي الكترونيك دشوارتر است. به گزارش مجله ايراني ، قول دولت براي عوارض الكترونيكي بيش …

در حالي كه مردم براي پرداخت عوارض آزادراه ها يك هفته وقت دارند و جريمه آنها براي هر عوارض آزادراه 40000 نفر است ، آنها هنوز هم جريمه را ترجيح مي دهند علي رغم پيامك هاي مكرر و پرداخت عوارض براي الكترونيك دشوارتر است.

به گزارش مجله ايراني ، قول دولت براي عوارض الكترونيكي بيش از دو سال گذشته است اما هنوز چيزي شنيده نشده است و بزرگترين مانع تحقق آن ، مانند بسياري از كشورهاي پيشرفته ، رانندگان بدي هستند كه آزادراه هاي الكترونيكي را رانندگي مي كنند. عوارض آنها را پرداخت نكنيد.

جالبتر اينكه ، براي اين رانندگان پيام هاي هشدار مكرر ارسال شده است كه اگر عوارض آزادراه خود را در مدت مقرر و در مدت مقرر پرداخت نكنند ، بايد هركدام 40 هزار تومان جريمه پرداخت كنند. اين حساب هاي بد به كار خود ادامه داده و توجهي به موضوع نكردند و برخي از اين رانندگان حتي پس از اعمال جريمه ها نيز عوارض را پرداخت نكردند.

طبق اطلاعات رسيده به خبرنگار مجله ايراني ، پس از تعيين جريمه رانندگاني كه مدت يك هفته عوارض خود را پرداخت نمي كنند ، اگرچه نرخ پرداخت عوارض افزايش يافته است ، اما برخي از رانندگان همچنان بر تماس هاي اشتباه خود اصرار دارند و دليل اين امر مشخص نيست.

به عنوان مثال ، در آزادراه تهران – قم كه حدود هزار تومن عوارض دارد ، مردم براي پرداخت عوارض در اين مسير و پرداخت مجدد عوارض مجبور به توقف و توقف بودند. پرداخت هاي الكترونيكي ، درصد افرادي كه اين عوارض را پرداخت نمي كنند ، بيش از 60 درصد است.

البته دولت و وزارت راه و شهرسازي با پليس توافق كردند و اعلام كردند كه اگر مردم پس از يك هفته عوارض خود را پرداخت نكنند ، بايد هر كدام 40 هزار جريمه پرداخت كنند و درصد سو its گردش آن را كاهش دهند. عوارض آزادراه Kismet توسط مردم به صورت الكترونيكي پرداخت مي شد ، اما با اين وجود ، آمار نشان مي دهد در مسيري مانند آزادراه تهران – قم ، 25٪ از مردم هنوز عوارض خود را پرداخت نمي كنند و به آن توجه نمي كنند. حتي پس از جريمه شدن! ظاهراً آنها هنوز ترجيح مي دهند جريمه شوند تا اينكه چند دقيقه از طريق سيستم ها و برنامه هاي مختلف ارائه شده براي اين سيستم چند دقيقه براي اين عوارض پرداخت كنند.

در همين حال ، بسياري از سرمايه گذاران و مجريان بسياري از آزادراه ها با عوارض الكترونيكي آزادراه هاي خود مخالفت مي كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.