صعود با چاشني انتقام/ اسماعيلي اشتباه حسيني را جبران كرد

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

صعود با چاشني انتقام/ اسماعيلي اشتباه حسيني را جبران كرد

۸ بازديد

به گزارش مجله ايراني؛ تيم هاي فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان امشب در شانزدهمين دوره جام حذفي به مصاف هم رفتند و استقلال توانست انتقام حريف خود را بگيرد و با نتيجه 2 بر يك پيروز شود و به مرحله يك چهارم نهايي صعود كند. ذوب آهن بهتر از استقلال بازي را شروع …

صعود با چاشني انتقام/ اسماعيلي اشتباه حسيني را جبران كرد https://majalehirani.ir/2021/صعود-با-چاشني-انتقام-اسماعيلي-اشتباه-ح/ مجله ايراني Wed, 19 May 2021 17:14:58 0000 ورزش https://majalehirani.ir/2021/صعود-با-چاشني-انتقام-اسماعيلي-اشتباه-ح/ به گزارش مجله ايراني؛ تيم هاي فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان امشب در شانزدهمين دوره جام حذفي به مصاف هم رفتند و استقلال توانست انتقام حريف خود را بگيرد و با نتيجه 2 بر يك پيروز شود و به مرحله يك چهارم نهايي صعود كند. ذوب آهن بهتر از استقلال بازي را شروع …

به گزارش مجله ايراني؛ تيم هاي فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان امشب در شانزدهمين دوره جام حذفي به مصاف هم رفتند و استقلال توانست انتقام حريف خود را بگيرد و با نتيجه 2 بر يك پيروز شود و به مرحله يك چهارم نهايي صعود كند.

ذوب آهن بهتر از استقلال بازي را شروع كرد و حملات پراكنده اي را به دروازه هاي آبي پايتخت انجام داد. او همچنين در دقيقه 10 با پرتاب از راه دور فرصتي براي گلزني به دست آورد اما مهاجمان نتوانستند جلوي دروازه استقلال به توپ ضربه بزنند. وقتي به اواسط نيمه اول رسيديم ، بازي متعادل بود و هر دو تيم در نيمه وقت روي دروازه حمله كردند. نكته بارز در اين دقايق بازي تعداد زياد اشتباهات بازيكنان هر دو تيم به خصوص ذوبي بود.

دقايقي بازي ذوب آهن انجام شد و شاگردان مجتبي حسيني با استفاده از شوت هاي از راه دور فرصت گلزني داشتند اما ضربات آنها كوتاه بود و به راحتي به حسيني رسيد. جهاني البته در دقيقه 24 يك موقعيت بزرگ براي گلزني داشت اما ضربه او توسط مدافعان استقلال اخراج شد. شاگردان فرهاد مجيدي در 10 دقيقه پاياني به هوش آمدند و جوباهان توانست دروازه را تحت فشار قرار دهد. در تنها صحنه عبور از سد مدافعان سرخپوشان ، محمد نادري به فرشيد اسماعيلي فرستاده شد كه ضربه او نيز به زيبايي دفع شد. در پايان ، عملكرد بدني هر دو تيم در نيمه اول كارايي نداشت و بازي با تساوي بدون گل در اين نيمه به پايان رسيد.

55

نيمه دوم استقلال متفاوت از نيمه اول استقلال بود و از ابتدا براي به ثمر رساندن گل پيروزي ، چندين حمله به دروازه آتيه اصفهاني انجام داد و او خيلي زود به گل رسيد. در دقيقه 55 دزدي مهدي غدي مدافع جوباهان بازيكن را در موقعيت عالي در محوطه جريمه قرار داد تا پاس زميني او مقابل دروازه خالي به فرشيد اسماعيلي برسد و بازيكن با ضربه آرام آبي پوشان را از پيش رو بردارد. . در حالي كه استقلال با كنترل بازي سعي داشت حملات حريف اصفهاني را كنترل كند ، در دقيقه 64 خطاي عجيب سيد حسين حسيني باعث شد بازي به تساوي كشيده شود. در اين دقيقه بازيكن ذوب آهن از وسط زمين توپ بلندي را براي مهاجم خود ارسال كرد و در حالي كه بازيكن آزار دهنده اي نبود ، حسيني سعي كرد توپ را در آغوش بگيرد اما توپ از دست او خارج شد تا توپ تيره تري باز شود. دام خالي با شات آهسته ..

بازي جالب دو تيم در نيمه دوم با گل دوم فرشيد اسماعيلي و استقلال ادامه يافت و دو دقيقه بعد از گل تساوي ، اين آبي ها بودند كه با همكاري خوب وارد محوطه جريمه ذوب آهن شدند و اسماعيلي با ضربه فني و ضربه دقيق تيمش گل شاگردان مجتبي حسيني را به ثمر رساند. در دقايق باقيمانده ، آبي ها از گل پيروزي دفاع كردند و توانستند با پيروزي 2–1 مقابل حريف اصفهاني خود به مرحله يك چهارم نهايي صعود كنند.

داور: بنياد موعود

كمك مي كند: محمد رضا ابوالفضلي و تورج عياواز محمديك

شباهت استقلال: سيد حسين حسيني ، سياوش يزداني ، عارف غلامي ، محمد حسين مرادمند ، مسعود ريگي (90 2) ، مهدي مهدي پور ، فرشيد اسماعيلي (86- آرمان رمضاني) ، وريا گفوري ، محمد نادري ، مهدي غدي (86- بابك مرادي) عرسال مطهري (60- آرش رضوند).

شباهت وبآهن: باغ شهاب ، وحيد محمدزاده ، عبدالله حسيني ، سيد محمد قريشي (76- پمون رنجبري) ، فرشاد محمدي-آنلاين ، سينا اسدبيگي ، علي خدادي (76- مهرداد قنبري) ، محمد سلطاني-مههر ، ميلاد جهاني ، امير محمد پناهي و داركو بدو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.