پارلمان محلي جاي كانديداهاي مقيد به شفافيت و پاسخگويي است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۹ بازديد

راشد پرستار در گفتگو با آنلاين اظهار داشت: “جنبش”مال مابرنامه ريزي شده توسط خبرگزاري آنلاين به عنوان يكي از مشهورترين رسانه هاي كشور در قالب يك طرح ملي ، حركتي منسجم و قطعاً مثمر ثمر در كشور خواهد بود كه نيازمند نامزدي است كه بدون عضويت در جنبش در مسير مديريت شهري پيشرفت كرده باشند …

پارلمان محلي جاي كانديداهاي مقيد به شفافيت و پاسخگويي است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/05/پارلمان-محلي-جاي-كانديداهاي-مقيد-به-شف/ مجله روز Fri, 21 May 2021 05:31:32 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/05/پارلمان-محلي-جاي-كانديداهاي-مقيد-به-شف/ راشد پرستار در گفتگو با آنلاين اظهار داشت: “جنبش”مال مابرنامه ريزي شده توسط خبرگزاري آنلاين به عنوان يكي از مشهورترين رسانه هاي كشور در قالب يك طرح ملي ، حركتي منسجم و قطعاً مثمر ثمر در كشور خواهد بود كه نيازمند نامزدي است كه بدون عضويت در جنبش در مسير مديريت شهري پيشرفت كرده باشند …

راشد پرستار در گفتگو با آنلاين اظهار داشت: “جنبش”مال مابرنامه ريزي شده توسط خبرگزاري آنلاين به عنوان يكي از مشهورترين رسانه هاي كشور در قالب يك طرح ملي ، حركتي منسجم و قطعاً مثمر ثمر در كشور خواهد بود كه نيازمند نامزدي است كه بدون عضويت در جنبش در مسير مديريت شهري پيشرفت كرده باشند و از طريق شفافيت حداكثر اطمينان را كسب كنيد.

وي ادامه داد: خوشبختانه علي رغم همه ناكامي هاي گذشته شوراي اسلامي ، امروز خبرگزاري آنلاين با افكار و انديشه هاي انقلابي و جهادي خود فرصتي ايجاد كرده و يك برنامه اقدام ملي ، گفتگوي محور را ايجاد كرده و رسانه قوي خود را قرار داده تيمي در مركز مشكل براي ايجاد يك اتاق شيشه اي. “و براي افراد و افرادي كه به دنبال شفافيت هستند شفاف عمل كنيد.

اين مسئول كاهش يد افراد غير برنامه ريزي شده و .اهل وي تالار شهر را برجسته كرد و گفت: “در آخرين تالار شهر ، همه شاهد بوديم كه چندين كانديدا بدون پشتيباني و برنامه در اين زمينه شركت مي كنند و با يك برنامه تبليغاتي به اين كرسي آمدند و اين مسئله دليل اصلي تنش و هنجار در پارلمان. “اين مكان به موقع تبديل شده بود.

جنبش “مال ماچشم مردم در انتخابات 1400

دبيركل مجمع ملي جوانان اعتماد و اعتقاد به شفافيت مردم را يك اصل دانست و افزود: افرادي كه در آينده نزديك در پارلمان محلي حضور خواهند يافت بايد با دو موضوع اعتماد و اطمينان مرتبط باشند مردم در مديريت شفافيت شهري و برنامه ها و چشم اندازها. “اقدام كنيد.

پرستار اذعان كرد ، “كانديداهاي جوان در انتخابات شوراي اسلامي اردبيل بايد پيشگامان جنبش باشند.”مال ماو اگر آنها با هدف ارائه ارگان هايي در زمينه انسجام مديريت شهري وارد اين عرصه شده اند ، بايد در اين زمينه ابتكار عمل كرده و ساير نامزدها را به حضور دعوت كنند.

وي بر لزوم توضيح و معرفي دارايي ها ، ثروت ، برنامه هاي عملياتي نامزدهاي شوراي شهر تأكيد كرد و تصريح كرد: نامزدهايي كه قصد ورود به مجلس اصلي شهر را دارند بايد دارايي و دارايي و برنامه زمان بندي شده و تا زمان و هزينه كامل تبليغات انتخاباتي خود را تقسيم كنند. تا زمينه اعتماد عمومي به اين م componentsلفه ها و رضايت مردم را فراهم كند.

دبيركل مجمع ملي جوانان جوانان خاطرنشان كرد: شفافيت در اين زمينه باعث مي شود كه كارآيي و ناكارآمدي هر يك از كانديداهاي شوراي اسلامي شهر چهره اصلي خود را در ابتداي اين مسير نشان دهد.

اگر ما يك فرد كارآمد در پارلمان محلي مي خواهيم ، مي خواهيم مطالبه گر باشيم

پرستار اذعان كرد: “اگر ما به دنبال افراد موثر ، صادق و صادق هستيم ، خواست اصلي ما بايد شفافيت و البته مشاركت عمومي در انتخابات باشد ، كه اين يك اصل مهم و سازگار است.” ايده آل و اهداف انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي با شفافيت و با اعلام حضور در صحنه در اين دوره پديدار خواهد شد.

وي خواستار مشاركت بيشتر شهروندان در تعيين سرنوشت شهر خواستار مداوم شفافيت شد و گفت: جوانان پيشگامان حوزه اجتماعي و نخبگان اين جامعه هستند و مي توانند رهبران حوزه شفافيت باشند و انتظارات داوطلبان در اين زمان. “

اين مقام مسئول ادامه داد: يك شهر خوب توسط يك شهردار خوب ساخته مي شود و يك شهردار خوب قطعاً توسط يك شوراي شهر كارآمد انتخاب مي شود و اين كارايي بايد توسط مردم بر اساس رفتار ، گفتار و برنامه نامزدها و وضعيت فعلي نشان مي دهد كه موضوع شفافيت در حال حاضر يك ميانبر براي رسيدن به كرسي هاي شوراي شهر به دليل انتظارات مردم ، به ويژه نامزدهاي جوان با انگيزه بالا است.

پرستار شركت در انتخابات شوراي شهر را يك اصل مهم براي جوانان دانست و ظرفيت اين گروه را براي حل مشكلات شهر بسيار بالا توصيف كرد.

وي افزود: همه افراد در اين گروه از نامزدها بايد در اين زمينه گام بردارند و حتي ساير نامزدها را به مشاركت و تقويت ظرفيت و ظرفيت خود دعوت كنند و از طريق بستري كه رسانه ها در اختيار آنها قرار داده اند در مورد برنامه ها و هزينه هاي خود با مردم صحبت كنند. در تماس نزديك و مستقيم.

دبير كل مجلس شوراي ملي جوانان گفت كه اين عامل اصلي اعتماد عمومي و موفقيت عمومي در انتخاب نامزدها و در زمينه شهر و پارلمان محلي و مديريت كلانشهرها است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.