به ياد داشته باشيد كه كرونا در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاده است، ۲۰۲۱ سال احياي همه مشاغل است. برندها و كسب و كارهاي نوپا هر دو سعي مي كنند ضرر و زيان خود خود را جبران كنند و در نهايت سود ببرند. براي اطمينان از موفقيت هر شغلي، اطمينان از رضايت مشتري بسيار مهم است. …
احياي مجدد كسب و كار در سال ۲۰۲۱ به كمك CRM https://majalehirani.ir/2021/احياي-مجدد-كسب-و-كار-در-سال-۲۰۲۱-به-كمك-crm/ مجله ايراني Mon, 28 Jun 2021 06:30:01 0000 عمومي https://majalehirani.ir/?p=6132 به ياد داشته باشيد كه كرونا در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاده است، ۲۰۲۱ سال احياي همه مشاغل است. برندها و كسب و كارهاي نوپا هر دو سعي مي كنند ضرر و زيان خود خود را جبران كنند و در نهايت سود ببرند. براي اطمينان از موفقيت هر شغلي، اطمينان از رضايت مشتري بسيار مهم است. …
به ياد داشته باشيد كه كرونا در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاده است، ۲۰۲۱ سال احياي همه مشاغل است. برندها و كسب و كارهاي نوپا هر دو سعي مي كنند ضرر و زيان خود خود را جبران كنند و در نهايت سود ببرند.
براي اطمينان از موفقيت هر شغلي، اطمينان از رضايت مشتري بسيار مهم است. پشتيباني عالي از مشتري، سازنده مشتري حامي است، بنابراين نيازها و خواسته هاي آنها بايد مورد توجه قرار گيرد. موثرترين راه براي اطمينان از رضايت مشتري، فرايند كيفيت CRM است.
استفاده از تجزيه و تحليل داده ها براي برقراري ارتباط و تعامل با مشتريان يكي از مهمترين عناصر استراتژي رشد سازماني است كه به بهترين وجه توسط كسب و كارها مورد استفاده قرار مي گيرد. با اين حال، كارشناسان پيش بيني مي كنند تا سال ۲۰۲۱، مشاغل براي جذب مشتري، ايجاد رضايت و تجربه بهتر كاربر و افزايش فروش و درآمد، بازي هاي خود را فراتر از CRM پيش مي روند.
CRM امروز مي تواند به راحتي با ساير ابزارها مانند حسابداري و… ادغام شود. چنين ادغام هايي براي افزايش بهره وري و كارايي تيم طراحي شده اند. چنين اقدامي براي كمك به تجارت در استفاده از رقابت و تضمين موقعيت خود در بازار مهم است.
ابزارهايي براي افزايش عملكرد در سال ۲۰۲۱ در خارج از CRM
شما بايد ابزارها و استراتژي هاي مناسبي را در اختيار شركت هاي مختلف قرار دهيد تا از رشد كلي شركت اطمينان حاصل كنيد. در اينجا چند روش براي رشد تجارت خود فراتر از CRM در سال ۲۰۲۱ آورده شده است.
ابزارهاي ارتباط از راه دور و مديريت پروژه
گرايش جديدي با ايده كار در خانه وجود دارد، جايي كه داشتن ابزار ارتباطي و مديريت پروژه در محل كار مسئله زمان است. علاوه بر تسهيل ارتباط آسان با وجود محدوديت هاي جغرافيايي، همچنين اطمينان حاصل مي كند كه تيم از تحولات اخير در پروژه هاي مختلف مربوط به دسترسي به ابزار مديريت پروژه آگاه هستند. ابزارهايي مانند Callie Hippo در سناريوهايي كه نمايندگي فروش يا پشتيباني شما نياز به ارتباط با مشتريان بالقوه، افراد بالقوه و همچنين تيم دارد بسيار م veryثر هستند.
ابزار رديابي ايميل
فارغ از اينكه در چه دايره اي كار مي كنيم يا نام ما چيست، زمان زيادي را صرف آماده سازي، ارسال و پاسخ به ايميل ها مي كنيم. ايميل براي برقراري ارتباط با مشتريان و مشتريان و مشتريان، مشتريان و كارمندان موجود و بالقوه حتي براي هر نوع ارتباط داخلي و خارجي، حتي ايميل هاي سرد براي كسب احتمالي، زمان مي برد. با اين حال، تجزيه و تحليل نحوه كاركرد ايميل و نحوه كار آن براي رشد تجارت شما مهم است.
در چنين حالاتي، ابزار رديابي ايميل كمك بزرگي در اندازه گيري ترافيك ايميل، مديريت داده هاي ايميل، عملكرد و ميزان موفقيت است. بهترين قسمت اين است كه تقريباً هر ابزار محبوب بازاريابي از طريق ايميل مي تواند به صورت يكپارچه با Hypo سال ادغام شود. اين به ابزارهاي بازاريابي ايميل اجازه مي دهد تا يك دكمه گفتگو در رابط داشته باشند، بنابراين نيازي به جابجايي بين چندين برنامه و در نتيجه افزايش بهره وري تيم است.
ابزار ايده ها و سوالات
براي اينكه بتوانيد به طور كامل در يك مسابقه باشيد، بايد كاستي ها و زمينه هايي را كه باعث رشد شما مي شوند را شناسايي كنيد. اين كار را مي توان با كمك نضرسنجي ها و بازخورد گروهي و مشتري انجام داد. بنابراين، داشتن ابزار مناسب به ارائه پاسخ راديويي صادقانه كمك مي كند، كه مناطقي را نشان مي دهد كه عملكرد خوبي دارند و نياز به عملكرد بهتر دارند. در اين بخش، بهترين طرف، كارمندان، محصولات، خدمات، ارتباط با مشتري و غيره – هر عنصر شركت را پياده سازي مي كنند.
موارد امنيتي و حريم خصوصي
در دنياي كلاهبرداران امروزي، مصرف كنندگان از امنيت و حريم خصوصي فضاي آنلاين خود مي ترسند. براي رشد تجارت خود، بايد در فناوري سرمايه گذاري كنيد كه امنيت و حريم خوبي را فراهم كند تا مشتريان خود را راضي نگه دارد. در اينجا چند روش اضافي براي سرمايه گذاري در سيستم CRM آماده GDPR، تغيير وب سايت خود به HTTPS، بازيابي اطلاعات شخصي غيرمرتبط و استخدام يك افسر محافضت از داده ها براي اطمينان از انطباق با GDPR وجود دارد.
اقدامات امنيتي براي اطمينان از حريم خصوصي مشتريان و اطلاعات آنها. كار يافتن ابزارهاي امنيتي مناسب و حريم خصوصي براي يك سازمان ممكن است دشوار باشد و به همين دليل سيستم هاي عامل كشف نرم افزار مي توانند بسيار مفيد باشند.
فناوري شخصي سازي
با افزايش ديجيتالي شدن، شخصي سازي نيز مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده موثر، شخصي سازي مي تواند به شما در رسيدن به اهدافي كه مي خواهيد كمك كند. اين سرويس علاوه بر تسهيل ارتباط با مشتريان و برقراري ارتباط با يكديگر، به نمايندگي از برند به سطح بالاتري از خدمات نيز گسترش مي يابد.
ارسال پيشنهادات ويژه، مشوق ها و ارتباطات ويژه از طريق شخصي سازي به شما كمك مي كند تا رابطه عميق تري با مشتريان خود برقرار كنيد. علاوه بر اين، ارائه تاريخ، تعامل با تجارت خود و تعامل با نام تجاري خود به روشي كه مي خواهيد به افزايش روابط و وفاداري با مشتري كمك كند. اين امر تفاوت زيادي در رشد كسب و كار شما ايجاد خواهد كرد.
ما در عصر ديجيتال در حال تكامل هستيم. بنابراين ما بايد از جديدترين فناوري براي رقابت با ما در بازار استفاده كنيم. پردازش گواهينامه، بازاريابي از طريق ايميل، توليد محتوا و بازاريابي مهمترين ابزاري است كه مشاغل اولويت بندي كرده و در سال ۲۰۲۱ براي تسهيل رشد سريع تجارت به آنها نياز دارند.
خلاصه
البته انتخاب بهترين CRM در زمان واقعي مهم است، اما محدود كردن آنها به مديريت ارتباط با مشتري به تنهايي به رشد و توسعه سازمانها كمك نمي كند. هر بازاري رقابتي و حساس به زمان است، بنابراين آنها مجبورند به مشتريان خود چيز خاصي ارائه دهند تا آنها را از ساير بازيكنان متمايز كند. آنها بايد فراتر از استراتژيهاي اصلي CRM باشند و ابتكاراتي را براي گسترش تعامل مشتري و اطمينان از رضايت، رضايت و تعهد موجود ارائه دهند.
در حالي كه انواع ابزارهاي حسابداري، فناوري اطلاعات و جنبه هاي ارتباطي براي كاركرد آسان بدون نياز به كار وجود دارد، همه اينها به صنعت، اهداف شما و اولويت هاي مورد نياز شما بستگي دارد. براي اين كار مهم است كه سازمان شما سناريوي فعلي و كار آن را به طور كامل مورد تجزيه و تحليل قرار دهد. اين به شما كمك مي كند مناطقي را كه به خوبي كار مي كنند و مناطقي را كه به ابزارها و سياست هاي خاصي نياز دارند، شناسايي كنيد.
تكميل كار راه حل هاي فناوري ارگونوميك با CRM انگيزه تسريع رشد شركت در سال ۲۰۲۱ را گسترش مي دهد.