قلعه‌نويي: بدشانس‌ترين تيم تاريخيم

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

قلعه‌نويي: بدشانس‌ترين تيم تاريخيم

۹ بازديد

به گزارش شفاف ، امير قلعه نويي ، سرمربي تيم فوتبال گل گهر در نشست خبري پيش از بازي با سايپا اظهار داشت: خوشحاليم كه تيم گل گهر شرايطي پيدا كرده است كه فوتبال زيبا و هجومي را نشان مي دهد و همه از ديدن آن لذت مي برند. از يك طرف بازي هاي برد …

قلعه‌نويي: بدشانس‌ترين تيم تاريخيم https://majale-rooz.ir/2021/07/قلعه‌نويي-بدشانس‌ترين-تيم-تاريخيم/ مجله روز Mon, 19 Jul 2021 16:30:39 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/07/قلعه‌نويي-بدشانس‌ترين-تيم-تاريخيم/ به گزارش شفاف ، امير قلعه نويي ، سرمربي تيم فوتبال گل گهر در نشست خبري پيش از بازي با سايپا اظهار داشت: خوشحاليم كه تيم گل گهر شرايطي پيدا كرده است كه فوتبال زيبا و هجومي را نشان مي دهد و همه از ديدن آن لذت مي برند. از يك طرف بازي هاي برد …

به گزارش شفاف ، امير قلعه نويي ، سرمربي تيم فوتبال گل گهر در نشست خبري پيش از بازي با سايپا اظهار داشت: خوشحاليم كه تيم گل گهر شرايطي پيدا كرده است كه فوتبال زيبا و هجومي را نشان مي دهد و همه از ديدن آن لذت مي برند. از يك طرف بازي هاي برد و باخت ، اما ما فوتبال بسيار خوبي بازي مي كنيم. ما شرايط خوبي در ميز داريم ، اگرچه به دليل تلاشهايمان هزينه اي از ما دريافت نشده است ، كه دلايل مختلفي داشت ، در غير اين صورت ما بالاتر بوديم. با اين حال ، همانطور كه وعده داده شده است ، ما به هدف خود رسيده ايم و اميدواريم كه اين سه ديدار نهايي را به خوبي به پايان برسانيم تا از طرف خود مقام چهارم جدول را كسب كنيم. ما با شرايط جدول سايپا كاري نداريم و آنها تيم خوبي هستند. فردا قطعاً بازي سختي خواهيم داشت و اميدوارم بازيكنان وظايف تاكتيكي خود را به خوبي انجام دهند.

وي در مورد انتظار هواداران از سهميه آسيا گفت: “خوشبختانه در نيمه دوم فصل شرايط تيمي خوبي به دست آورديم و توانستيم در هر دو طرف ليگ و جام مبارزه كنيم.” مهمترين چيز مسابقه فردا است كه فينال است و اگر پيروز شويم به مقام چهارم برمي گرديم. سرانجام گل گهر دومين سال حضور خود در ليگ برتر است و ما كار بسيار خوبي انجام داديم. مسئولان باشگاه زيرساخت هاي خوبي در اختيار ما قرار دادند و پروژه هاي بزرگي در آينده دارند و انشاالله طي دو يا سه سال آينده دهكده ورزشي و تفريحي احداث مي شود. ما از كارگران سيرجاني كه براي موفقيت ما تلاش مي كنند تشكر مي كنيم.

گل گهر گفت: “من فكر نمي كنم تيمي در تاريخ باشد كه شانس بدتري از ما داشته باشد.” بسياري از توپ هاي ما به چوب برخورد مي كنند ، كه حدود 20 توپ است ، كه هشت توپ پشت سر هم است. اميدواريم در سه بازي بعدي به آنچه شايسته ماست برسيم.

قلعه نويي در پايان درباره وضعيت تيمش در آستانه بازي با سايپا گفت: مربي سايپا امروز مصمم بود مربي خوبي باشد. آنها بازيكنان خوبي هم دارند. ما عاشوري را به دليل محروميت نداريم و بقيه بازيكنان آماده بازي هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.