بيش از ۳۵۴ هزار شماره شخصي ارسال پيامك مسدود شد

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

بيش از ۳۵۴ هزار شماره شخصي ارسال پيامك مسدود شد

۹ بازديد

بر اساس آخرين آمار ، تا كنون بيش از 354000 شماره شخصي به دليل آزار و اذيت پيامكي مسدود شده است. به گزارش مجله روز ، براي جلوگيري از ارسال پيامك هاي تبليغاتي ، راه هاي مختلفي از جمله استفاده از سيستم # 800 * ايجاد شد كه با شماره هاي مختلف براي سازماندهي پيام …

بيش از ۳۵۴ هزار شماره شخصي ارسال پيامك مسدود شد https://majale-rooz.ir/2021/08/بيش-از-۳۵۴-هزار-شماره-شخصي-ارسال-پيامك-م/ مجله روز Fri, 20 Aug 2021 16:48:53 0000 اقتصادي و معيشت https://majale-rooz.ir/2021/08/بيش-از-۳۵۴-هزار-شماره-شخصي-ارسال-پيامك-م/ بر اساس آخرين آمار ، تا كنون بيش از 354000 شماره شخصي به دليل آزار و اذيت پيامكي مسدود شده است. به گزارش مجله روز ، براي جلوگيري از ارسال پيامك هاي تبليغاتي ، راه هاي مختلفي از جمله استفاده از سيستم # 800 * ايجاد شد كه با شماره هاي مختلف براي سازماندهي پيام …

بر اساس آخرين آمار ، تا كنون بيش از 354000 شماره شخصي به دليل آزار و اذيت پيامكي مسدود شده است.

به گزارش مجله روز ، براي جلوگيري از ارسال پيامك هاي تبليغاتي ، راه هاي مختلفي از جمله استفاده از سيستم # 800 * ايجاد شد كه با شماره هاي مختلف براي سازماندهي پيام هاي متني تبليغاتي با استفاده از ارسال پيامك و با شماره هاي مختلف به مشتركان تلفن همراه ارسال مي شد.

پس از مسدود شدن شمارش پيامك هاي تبليغاتي ، تبليغات از طريق خطوط شخصي به يك شيوه معمول تبديل شد و سپس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تصميم گرفت سيستم 195 را براي رسيدگي به پيام هاي پيامكي ارسال شده با شماره هاي شخصي راه اندازي كند.

بر اين اساس ، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تعداد خطوط شخصي قطع شده به دليل تداخل پيامك از زمان مسدود شدن پيامك هاي مزاحم را اعلام مي كند ، بر اين اساس تا كنون 354 هزار و 53 خطوط شخصي به دليل تداخل پيامك ها قطع شده است. در همين حال ، تعداد خطوط قطع شده در آوريل به 345،710 رسيده بود.

اگر كاربران با پيام هاي متني مواجه شوند كه سعي مي كنند پيام هاي تبليغاتي را با شماره شخصي ارسال كنند ، مي توانند شماره مورد نظر را براي سرعت بخشيدن به روند انسداد سيم كارت هاي مزاحم به سيستم 195 ارسال كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.