نايب رئيس انجمن صادركنندگان تجهيزات پزشكي ايران با تاكيد بر اينكه كيفيت تجهيزات پزشكي ايران به گونه اي ساخته شده است كه قابليت ورود به بازار جهاني را دارد ، گفت: سه راه موفق براي صادرات محصولات ايراني وجود دارد. نشان داد كه اين سه روش براي صادرات مثر است. مجله ايراني مطابق با شركت …
۳ روش موفق براي صادرات تجهيزات پزشكي ايراني به بازارهاي جهاني https://majalehirani.ir/2021/۳-روش-موفق-براي-صادرات-تجهيزات-پزشكي-اي/ مجله ايراني Sun, 05 Sep 2021 09:55:29 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/۳-روش-موفق-براي-صادرات-تجهيزات-پزشكي-اي/ نايب رئيس انجمن صادركنندگان تجهيزات پزشكي ايران با تاكيد بر اينكه كيفيت تجهيزات پزشكي ايران به گونه اي ساخته شده است كه قابليت ورود به بازار جهاني را دارد ، گفت: سه راه موفق براي صادرات محصولات ايراني وجود دارد. نشان داد كه اين سه روش براي صادرات مثر است. مجله ايراني مطابق با شركت …
نايب رئيس انجمن صادركنندگان تجهيزات پزشكي ايران با تاكيد بر اينكه كيفيت تجهيزات پزشكي ايران به گونه اي ساخته شده است كه قابليت ورود به بازار جهاني را دارد ، گفت: سه راه موفق براي صادرات محصولات ايراني وجود دارد. نشان داد كه اين سه روش براي صادرات مثر است.
مجله ايراني مطابق با شركت محمدرضا امروز در رويداد آنلاين يكشنبه صادرات ايران و پاكستان كه توسط صندوق نوآوري و شكوفايي برگزار شد ، ماموريت اتحاديه صادركنندگان تجهيزات پزشكي را در توليد تجهيزات “تك” و با تكنولوژي بالا ناميد و گفت: “بر اين اساس ، اصلي كارهايي كه در اين كنسرسيوم انجام مي شود طراحي محصول است و بنابراين داراي بخش تحقيق و توسعه بسيار قوي است و ما مي توانيم مبنايي براي همكاري هاي آينده با طرف پاكستاني داشته باشيم.
وي با تأكيد بر اينكه همه شركت هاي عضو كنسرسيوم داراي نشان CE و مجوز صادرات هستند ، گفت: حدود 60 درصد صادرات در كشور توسط شركت هاي عضو اين كنسرسيوم و شركت هاي صادراتي ما انجام مي شود كه انتظار مي رود حدود 80 درصد از نيازهاي كشور و سهم بازار.
اين شركت با تأكيد بر اينكه صادرات به كشور از سه طريق انجام مي شود ، توضيح داد: اولين مورد صادرات كالاهاي ايراني با برند Made in Iran است. روش دوم اين است كه تجهيزات ما با نام كشورهاي اروپايي كه عمدتاً “آلمان” و “ايتاليا” هستند در ايران توليد و بسته بندي شده و به اين كشورها ارسال مي شود و اين كشورهاي اروپايي اين محصولات و تجهيزات را توليد خواهند كرد. نام تجاري خود. صادرات به بازارهاي هدف
نايب رئيس انجمن صادركنندگان تجهيزات پزشكي ايران ادامه داد: سومين راهي كه اميدوارم در آينده همكاري خوبي با پاكستان داشته باشم اين است كه محصول توسط نمايندگان محلي كشورها توليد مي شود و تجربه اي كه در اين زمينه نيز داريم . اينكه دانش فني محصول و قطعات حياتي آن نيز بايد به كشور مقصد صادر شود و تنها كاري كه تكنسين هاي پاكستاني بايد در اين زمينه انجام دهند اين است كه خط توليد ، نيروي انساني و فضايي براي سرمايه گذاري ارائه دهند ، در حالي كه فضا را براي مشتريان بالقوه فراهم مي كند. بازاريابي و فروش محصول به. ارائه وزارت بهداشت پاكستان.
وي گفت: اين تجربه در 6 كشور “تركيه” ، “عراق” ، “سوئد” ، “مالزي” ، “جمهوري چك” و “بلاروس” اعمال شده است و ما خطوط توليد در اين كشورها ايجاد كرده ايم.
به گفته اين كارمند صادرات تجهيزات پزشكي ، در اين مبادلات ، قطعات تجهيزات از اين كشورها به ايران ارسال شده است و آن كشورها محصولات خود را با مارك خود به بازارهاي مقصد صادر كرده اند.
اين شركت با تأكيد بر اينكه مبادلات تجاري خوبي در اين همكاري برقرار شده است ، گفت: در اين همكاري ، ما مي توانيم هر ساله با حذف يك قرارداد چند ساله ، درصدي از كالاهاي توليدي را به كشورها ارسال كنيم. به اين ترتيب در طول 5 سال توليد تجهيزات در پاكستان 60 درصد محصولات مورد نظر در پاكستان و 40 درصد مابقي از ايران تهيه مي شود.
وي با تأكيد بر اينكه از اين طريق ايران و پاكستان مبادلات تجاري خوبي دارند ، گفت: يكي ديگر از زمينه هايي كه مي تواند تجارت بين ايران و پاكستان را در زمينه تجهيزات پزشكي تقويت كند ، اين است كه ايران جلسات b2b بين شركت ها و تجار انجام مي دهد و اين پاكستان است.
نايب رئيس فدراسيون صادركنندگان تجهيزات پزشكي ايران با تاكيد بر اينكه كيفيت محصولات ايراني با مدلهاي مشابه قابل رقابت است و مي تواند وارد بازارهاي جهاني شود ، گفت: كالاهاي ايراني از نظر قيمت نيز مناسب هستند ، زيرا شامل نمي شود هزينه تحقيق و توسعه. ” است.
انتهاي پيام