اختصاص زمين براي ساماندهي مشاغل مزاحم در شهربابك – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۸ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، محمد بيگي ظهر يكشنبه در جلسه بررسي مشكلات راه و مسكن شهربابك با اشاره به وجود 10 كيلومتري بزرگراه شهيد سليماني در شهربابك اظهار داشت: براي آنها امكان استفاده از ظرفيت تجاري اين بخش وجود ندارد. وي گفت: با توجه به اينكه زمين هايي كه در اختيار ادارات است بلا …

اختصاص زمين براي ساماندهي مشاغل مزاحم در شهربابك – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/09/اختصاص-زمين-براي-ساماندهي-مشاغل-مزاحم/ Sun, 19 Sep 2021 13:49:44 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/09/اختصاص-زمين-براي-ساماندهي-مشاغل-مزاحم/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، محمد بيگي ظهر يكشنبه در جلسه بررسي مشكلات راه و مسكن شهربابك با اشاره به وجود 10 كيلومتري بزرگراه شهيد سليماني در شهربابك اظهار داشت: براي آنها امكان استفاده از ظرفيت تجاري اين بخش وجود ندارد. وي گفت: با توجه به اينكه زمين هايي كه در اختيار ادارات است بلا …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، محمد بيگي ظهر يكشنبه در جلسه بررسي مشكلات راه و مسكن شهربابك با اشاره به وجود 10 كيلومتري بزرگراه شهيد سليماني در شهربابك اظهار داشت: براي آنها امكان استفاده از ظرفيت تجاري اين بخش وجود ندارد.

وي گفت: با توجه به اينكه زمين هايي كه در اختيار ادارات است بلا استفاده شده است ، مي خواهيم تكليف اين زمين ها را تعيين كنيم تا از آنها بهينه استفاده كنيم.

شهردار شهربابك همچنين خواستار اختصاص زمين براي سازماندهي كارهاي مزاحم در سطح شهر شد تا با واگذاري زمين خارج از محدوده شهر به صاحبان اين محل هاي كار مشكلات موجود در اين زمينه برطرف شود.

حجت الاسلام انصاري ، امام جمعه شهربابك نيز در اين جلسه اظهار داشت: جاده هاي شهربابك به عنوان شهري كه با دو استان همجوار همسايه است ، نماد است. محترم استان مي دانست و خواستار رسيدگي به وضعيت راههاي شهر بود.

وي همچنين با اشاره به گران بودن زمين به شهربابك خواستار ضميمه شدن بسياري از زمين هايي كه در شهر بلاتكليف مانده اند شد و گفت: “واگذاري زمين به جوانان يكي از مشكلات و نگراني هاي بزرگتر است. در اين گروه حل خواهد شد “.

مصطفي رضا حسيني نماينده مردم شهربابك در مجلس شوراي اسلامي نيز خواستار تشكيل كارگروه ويژه مسكن در اين شهر متشكل از شهرداران و ادارات مرتبط براي حل مشكلات مردم در اين زمينه شد. حوزه. به محض اينكه توانستي.

شهرداران بيشتر شهرها جوزمبه دهج، خاتون آباد و خرسند در بيان مشكلات موجود در زمينه فعاليت خود خواستار پيگيري جهت رفع مشكلات و با قول مساعد مديركل راه و شهرسازي استان كرمان راه حل هاي قانوني تصويب شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.