سفرهاي مردم در هفته پاياني تابستان به اوج رسيد

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

سفرهاي مردم در هفته پاياني تابستان به اوج رسيد

۷ بازديد

در آخرين هفته تابستان ، سفرهاي جاده اي مردم در تابستان به اوج خود رسيد و امسال نيز به بيش از 1.9 ميليون وسيله نقليه در روز رسيد. به گزارش مجله ايراني ، سفر مردم در يك هفته گذشته ركوردها را شكست و در سپتامبر و حتي امسال به بالاترين سطح رسيد. از آنجا كه …

سفرهاي مردم در هفته پاياني تابستان به اوج رسيد https://majalehirani.ir/2021/سفرهاي-مردم-در-هفته-پاياني-تابستان-به-ا/ Fri, 24 Sep 2021 22:02:37 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/سفرهاي-مردم-در-هفته-پاياني-تابستان-به-ا/ در آخرين هفته تابستان ، سفرهاي جاده اي مردم در تابستان به اوج خود رسيد و امسال نيز به بيش از 1.9 ميليون وسيله نقليه در روز رسيد. به گزارش مجله ايراني ، سفر مردم در يك هفته گذشته ركوردها را شكست و در سپتامبر و حتي امسال به بالاترين سطح رسيد. از آنجا كه …

در آخرين هفته تابستان ، سفرهاي جاده اي مردم در تابستان به اوج خود رسيد و امسال نيز به بيش از 1.9 ميليون وسيله نقليه در روز رسيد.

به گزارش مجله ايراني ، سفر مردم در يك هفته گذشته ركوردها را شكست و در سپتامبر و حتي امسال به بالاترين سطح رسيد. از آنجا كه بر اساس آخرين گزارش مركز مديريت راه هاي كشور از تجزيه و تحليل وضعيت ترافيك از 17 سپتامبر تا 1 اكتبر ، متوسط ​​تردد بين استاني در مقايسه با مدت مشابه هفته گذشته به يك ميليون و 917 هزار و 989 دستگاه رسيده است. به اين گزارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزايش يافته است.

در اين مدت حدود 8،640 هزار خودرو در محورهاي برون شهري مشاهده شد كه نسبت به هفته قبل از اين گزارش حدود 330 هزار خودرو بيشتر است. اين در حالي است كه خودروهاي تهران و البرز هنوز بيش از 20 درصد پلاك هاي غير بومي كشور را به خود اختصاص داده و پيشتاز سفرهاي جاده اي بودند. پس از آن خودروهاي با پلاك استانهاي خراسان رضوي ، اصفهان ، فارس و مازندران در رتبه بعدي قرار گرفتند.

حادثه ديگري كه هفته گذشته رخ داد اين بود كه به جز پنج استان ، سفر مردم در ساير استانهاي كشور نسبت به هفته قبل افزايش يافته بود و بر اساس اين ارقام ، ترافيك جاده اي در بازه زماني 17 سپتامبر تا 1 اكتبر به تنهايي افزايش يافته است. ، استانهاي گيلان ، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي ، درصدها به ترتيب 24 درصد ، 23 درصد ، 23 درصد ، 12 درصد و 9 درصد نسبت به هفته قبل افزايش يافته است.

بر اساس اين گزارش ، خوزستان ، اردبيل ، كهكيلويه و بويراحمد ، گيلان و ايلام با رشد 26 درصدي ، 17 درصدي ، 15 درصدي ، 14 درصدي و 14 درصدي بيشترين افزايش ترافيك بين استاني را به خود اختصاص داده اند. سال گذشته رشد بيشتري را تجربه كرد. و بيشترين كاهش. در سيستان و استانهاي بلوچستان ، كرمان و آذربايجان غربي نسبت به مدت مشابه سال قبل با ترافيك بين استاني به ترتيب منفي 17 درصد ، منفي 11 درصد و منفي سه درصد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.