زيباترين اسب جهان+ عكس

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

زيباترين اسب جهان+ عكس

۷ بازديد

به گزارش مجله ايراني ؛ اسبها در اصل حيوانات وحشي بودند ، اما بتدريج انسانها شروع به اهلي كردن آنها كردند تا بتوانند از آنها استفاده كنند. به طور كلي نژادهاي اسب به سه دسته پرشور ، خونسرد و خونگرم تقسيم مي شوند كه هر سه دسته زيبايي آنها خاص خود را دارند. نژادهاي مختلف …

زيباترين اسب جهان عكس https://majalehirani.ir/2021/زيباترين-اسب-جهان-عكس/ Sat, 25 Sep 2021 22:05:40 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/زيباترين-اسب-جهان-عكس/ به گزارش مجله ايراني ؛ اسبها در اصل حيوانات وحشي بودند ، اما بتدريج انسانها شروع به اهلي كردن آنها كردند تا بتوانند از آنها استفاده كنند. به طور كلي نژادهاي اسب به سه دسته پرشور ، خونسرد و خونگرم تقسيم مي شوند كه هر سه دسته زيبايي آنها خاص خود را دارند. نژادهاي مختلف …

به گزارش مجله ايراني ؛ اسبها در اصل حيوانات وحشي بودند ، اما بتدريج انسانها شروع به اهلي كردن آنها كردند تا بتوانند از آنها استفاده كنند.

به طور كلي نژادهاي اسب به سه دسته پرشور ، خونسرد و خونگرم تقسيم مي شوند كه هر سه دسته زيبايي آنها خاص خود را دارند. نژادهاي مختلف اسب وجود دارد ، بنابراين زيباترين اسب هاي جهان با نژادهاي مختلف شناسايي شده اند و برخي از آنها بسيار ارزشمند و كمياب هستند.

اسب كولي كه به لپه و خرچنگ نيز معروف است ، يكي از زيبا ترين نژادهاي اسب در جهان است. اين اسب كوچك و قوي است و به دليل هوش ، حساسيت و نجابت شناخته مي شود. گچ بين 20 تا 25 سال عمر مي كند و ارتفاع آن حدود 147 سانتي متر است.

استحكام ، استقامت و استحكام از ويژگي هاي فيزيكي اين اسب ها است. اصالت اسب گچي ايرلند و به انگليس باز مي گردد. اولين اسب هاي گچي در اواخر قرن نوزدهم ظاهر شدند ، اما اسب هاي گچي مدرن از آنها پيروي كردند. از جنگ جهاني دوم ظهور.

اسب هاي گچي معمولا (نه هميشه) وسواس دارند. ظاهر مودار آن ظاهر برازنده اي به آن مي بخشد و موهاي بلند آن از زير زانو شروع مي شود و تا سم ادامه مي يابد. گردن گچي قوي ماهيچه اي با طول متوسط ​​است.

استخوان هاي اين اسب قوي تر و متراكم تر از ساير اسب ها است. وزن وزن كولي حدود 640 كيلوگرم است.

ويژگي هاي اسب
اندام اسب به گونه اي است كه به او اجازه مي دهد سرعت خود را در برابر شكارچيان به سرعت افزايش دهد. اسب توانايي بالايي در حفظ تعادل خود در حين دويدن دارد و همچنين مي تواند بلافاصله خود را براي نبرد آماده كند يا از دشمن فرار كند.

اسب ها مي توانند ايستاده يا نشسته بخوابند. عصر بارداري ماديان ماده حدود يازده ماه دارد. عزيزم اسبي به نام كوره مي تواند كمي بعد از تولد روي پاي خود بايستد و بدود.

45

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.