در واكسيناسيون به مرز ۵۰ ميليون رسيده‌ايم

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

در واكسيناسيون به مرز ۵۰ ميليون رسيده‌ايم

۸ بازديد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله روز ، سيد ابراهيم رئيسي رئيس حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي امروز (شنبه 23 آنلاين) در جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا با اشاره به هفته دفاع مقدس و همچنين تسليت اربعين حسيني ، گفته است: دفاع و اين روزهاي سخت را به روزهاي روشن پيروزي تبديل كرد. …

در واكسيناسيون به مرز ۵۰ ميليون رسيده‌ايم https://majale-rooz.ir/2021/09/در-واكسيناسيون-به-مرز-۵۰-ميليون-رسيده/ Sat, 25 Sep 2021 14:22:33 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/09/در-واكسيناسيون-به-مرز-۵۰-ميليون-رسيده/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله روز ، سيد ابراهيم رئيسي رئيس حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي امروز (شنبه 23 آنلاين) در جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا با اشاره به هفته دفاع مقدس و همچنين تسليت اربعين حسيني ، گفته است: دفاع و اين روزهاي سخت را به روزهاي روشن پيروزي تبديل كرد. …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله روز ،

سيد ابراهيم رئيسي رئيس حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي امروز (شنبه 23 آنلاين) در جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا با اشاره به هفته دفاع مقدس و همچنين تسليت اربعين حسيني ، گفته است: دفاع و اين روزهاي سخت را به روزهاي روشن پيروزي تبديل كرد.

او گفت كه اگر روح جهاد روشن شود ، نه تنها تاج باقي مي ماند ، بلكه همه مشكلات و مشكلات باقي مي ماند.

حجت الاسلام والمسلمين رئيسي با قدرداني از دست اندركاران پروژه شهيد سليماني گفت: اين پروژه بايد به سرعت ادامه يابد زيرا سيستم بهداشتي كشور را از موقعيت واكنشي و منفعل به موقعيت فعال در برابر شيوع بيماري ارتقا داده است. . “

رئيس جمهور گفت: نكته مهم در كنار گسترش واكسيناسيون اين است كه رعايت مراحل بهداشتي كاهش نمي يابد. اجراي قانون و اجراي آن بايد با گسترش واكسيناسيون افزايش يابد تا از واكسيناسيون م effectiveثر جهاني اطمينان حاصل شود.

حجت الاسلام والمسلمين رئيسي با تاكيد بر ضرورت كنترل دقيق ورود و خروج افراد از كشور ، گفت: افرادي كه مشكوك به عفونت در اين كنترل ها هستند بايد در قرنطينه قرار گيرند.

وي گفت: “محدوديت هاي هوشمند بايد جايگزين محدوديت ها و تعطيلي مشاغل شود و اين نياز به برنامه ريزي دقيق دارد.” اين سيستم را در اختيار وزارت بهداشت قرار دهيد.

حجت الاسلام والمسلمين رئيسي از پيشنهاد استفاده از كارشناسان هوش مصنوعي براي تكميل اين سيستم استقبال كرد و گفت: نكته مهم ديگر تهيه پيوست اطلاعاتي درباره كارآيي اين سيستم است تا از عملكرد آنها در حين آزمايش تست اطمينان حاصل شود. و نگراني در مورد عملكرد آنها پاسخ دادن.

رئيس جمهور گفت كه مسئولان كميته اطلاع رساني ستاد ملي مبارزه با كرونا و همه كساني كه تريبون دارند بايد جامعه را در مورد شرايط جديد و الزامات آنها و نياز به پيروي از روش هاي بهداشتي با وجود بهبود وضعيت و كاهش محدوديت ها متقاعد كنند.

وي افزود: براي موفقيت اين كار بايد از روش دستوري اجتناب شود و توضيح و اقناع در دستور كار قرار گيرد تا همكاري بيشتري از مردم جلب شود.

رئيس حجت الاسلام والمسلمين رئيس جمهور با اشاره به اقدامات انجام شده براي اعزام 40 زائر با همكاري دولت عراق گفت: با وجود تأكيد زياد ، برخي از افراد نيز به دليل عدم اطلاع از محدوديت ها يا به هر دليل ديگري ” تاكيد مي كنم كه اين افرادي كه براي زيارت اباعبدالله الحسين (ع) به مرزها رفته اند بايد مورد احترام و احترام قرار گيرند و بايد از محدوديت هاي تعداد سهميه هاي اختصاص داده شده توسط دولت مطلع و متقاعد شوند. به

رئيس جمهور با بيان اينكه بايد از خدا به خاطر كاهش موارد تاجگذاري و مرگ و مير تشكر كرد ، گفت: نياز به شكرگزاري از خداوند كاهش تلاش براي كاهش ميزان مرگ و مير و كاهش رنج افرادي است كه از اين بيماري ناشي مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.