طرح آسفالت جاده بين مزارع در كشور به مجلس مي‌رود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

طرح آسفالت جاده بين مزارع در كشور به مجلس مي‌رود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، احمد مرادي در ديدار رئيس سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان اظهار داشت: جاده هاي بين مزارع متوقف شده و با حداقل بارندگي و جاري شدن سيل تخريب مي شود. وي ادامه داد: كشاورزان بايد محصولات خود را به موقع برداشته و از مزرعه به بازار يا محل نگهداري ويژه در شرايط …

طرح آسفالت جاده بين مزارع در كشور به مجلس مي‌رود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/09/طرح-آسفالت-جاده-بين-مزارع-در-كشور-به-مجل/ Mon, 27 Sep 2021 02:48:17 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/09/طرح-آسفالت-جاده-بين-مزارع-در-كشور-به-مجل/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، احمد مرادي در ديدار رئيس سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان اظهار داشت: جاده هاي بين مزارع متوقف شده و با حداقل بارندگي و جاري شدن سيل تخريب مي شود. وي ادامه داد: كشاورزان بايد محصولات خود را به موقع برداشته و از مزرعه به بازار يا محل نگهداري ويژه در شرايط …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، احمد مرادي در ديدار رئيس سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان اظهار داشت: جاده هاي بين مزارع متوقف شده و با حداقل بارندگي و جاري شدن سيل تخريب مي شود.

وي ادامه داد: كشاورزان بايد محصولات خود را به موقع برداشته و از مزرعه به بازار يا محل نگهداري ويژه در شرايط مناسب منتقل كنند.

مرادي با اشاره به انتقال زودهنگام محصولات كشاورزي به كشور ، گفت: جاده هاي نامناسب بين مزارع مشكل بزرگي است كه مي تواند دسترسي كشاورزان را از بين ببرد.

نماينده مردمي بندرعباس ، قشم ، حاجي آباد ، بندرخمير و ابوموسي ادامه داد: به طور معمول تاخير در جمع آوري و انتقال محصولات حتي براي مدت كوتاهي و حمل محصول در شرايط نامناسب مي تواند باعث ضايعات و كاهش كيفيت محصولات كشاورزي “.

وي خاطرنشان كرد: گاهي كشاورزان مجبورند مسافت زيادي را از يك روستا طي كنند تا به مزارع خود بروند تا به مزارع خود برسند و بدون شك همين مشكل در پايان كار روزانه وجود دارد.

مرادي ادامه داد: با توجه به تردد روزانه هزاران جاده بين مزارع و عدم وجود سرپرست ، اين راه ها وضعيت نامناسبي دارند و در طول اين سالها از يك تعمير ساده بهره مند نشده اند.

وي افزود: سالانه هزينه زيادي براي احداث و بهسازي راههاي روستايي صرف مي شود اما به جاده هاي بين مزارع كه بيشتر مورد استفاده فقرا و كشاورزان است توجهي نمي شود.

مرادي گفت: تعمير اين جاده ها يكي از خواسته هاي مردم است و يكي از مهمترين عوامل زيرساختي براي توسعه هر كشوري و مناطق روستايي آن ، وجود يك شبكه جاده اي كارآمد و مطلوب است. در اين كشور به نيازهاي حمل و نقل خود را برآورده كنيد “.

نماينده مردم هرمزگان با اشاره به روند توسعه روستايي كشور ، شرط اصلي حركت سازوكارهاي توسعه اقتصادي را ايجاد شبكه جاده اي مناسب روستايي دانست و افزود: كشاورزي به اندازه كافي سودآور است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.