۵ صياد به دنبال شدت طوفان در «پسابندر» مفقود شدند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۸ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عطاءالله رئيسي اظهار داشت: يك قايق ماهيگيري داراي نقص فني بود و يك قايق ديگر با 16 مسافر براي نجات و هدايت قايق به سمت حوض استفاده شد. بندر وارد دريا شويد بودن در راه طوفان و طنابي است كه بند را مي گيرد بكسل او آن را پاره كرده …

۵ صياد به دنبال شدت طوفان در «پسابندر» مفقود شدند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/10/۵-صياد-به-دنبال-شدت-طوفان-در-پسابندر-م/ Sun, 03 Oct 2021 03:15:57 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/10/۵-صياد-به-دنبال-شدت-طوفان-در-پسابندر-م/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عطاءالله رئيسي اظهار داشت: يك قايق ماهيگيري داراي نقص فني بود و يك قايق ديگر با 16 مسافر براي نجات و هدايت قايق به سمت حوض استفاده شد. بندر وارد دريا شويد بودن در راه طوفان و طنابي است كه بند را مي گيرد بكسل او آن را پاره كرده …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عطاءالله رئيسي اظهار داشت: يك قايق ماهيگيري داراي نقص فني بود و يك قايق ديگر با 16 مسافر براي نجات و هدايت قايق به سمت حوض استفاده شد. بندر وارد دريا شويد بودن در راه طوفان و طنابي است كه بند را مي گيرد بكسل او آن را پاره كرده بود و به فن نيزه برخورد كرد.

معاون شيلات و بنادر ماهيگيري اداره كل شيلات سيستان وبلوچستان وي گفت: متاسفانه طوفان به 2 قايق ماهيگيري بر روي سنگ اصابت مي كند و سپس 2 قايق متلاشي شده و غرق مي شوند.

وي افزود: متأسفانه 16 مسافر 2 قايق ماهيگيري پس از حادثه دريا را لمس كردند و 11 نفر به ساحل رسيدند و پنج ماهيگير باقي مانده نيز پس از بيش از 10 ساعت همچنان ناپديد هستند.

معاون شيلات و بنادر ماهيگيري اداره كل شيلات سيستان وبلوچستان مشخص شده: عمليات ماهيگيري در بندر پسابندر ادامه.

رئيسي گفت: “متأسفانه طوفان است.” حاره آه تو شاهين به زيرساخت هاي بنادر ماهيگيري و انبارهاي ماهي آسيب جدي رسانده و سقف برخي از آنها را پاره كرده است.

معاون شيلات و بنادر ماهيگيري اداره كل شيلات سيستان وبلوچستان وي با بيان اينكه خسارات بعد از طوفان برآورد و گزارش مي شود ، گفت: بيش از 25 هزار صياد و هزار قايق سبك و 1500 قايق در چهار شهر چابهار ، دشتياري، زرآباد و كنارك فعال هستند.

وي گفت: “هشدارهاي آب و هوا لازم است.” در باره جابجايي ترال ها ممنوع شده و قايق ها و قايق هاي تفريحي جابجا شده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.