اعلام زمان و نحوه ارسال آثار به «جشنواره علمدار»

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

اعلام زمان و نحوه ارسال آثار به «جشنواره علمدار»

۷ بازديد

اداره كل فضاهاي فرهنگي ، هنري ، مستعمرات و فضاهاي آموزشي وزارت آموزش و پرورش زمان و نحوه جشن “دومين جشنواره فرهنگي هنري علمدار” با حضور دانش آموزان و مربيان ايراني را اعلام كرد.مدارس ايراني خارج از كشور. به گزارش مجله روز ، بر اساس اين گزارش ، گسترش و تعميق فرهنگ ايثار ، مقاومت …

اعلام زمان و نحوه ارسال آثار به «جشنواره علمدار» https://majale-rooz.ir/2021/10/اعلام-زمان-و-نحوه-ارسال-آثار-به-جشنوار/ Sat, 02 Oct 2021 13:23:21 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/10/اعلام-زمان-و-نحوه-ارسال-آثار-به-جشنوار/ اداره كل فضاهاي فرهنگي ، هنري ، مستعمرات و فضاهاي آموزشي وزارت آموزش و پرورش زمان و نحوه جشن “دومين جشنواره فرهنگي هنري علمدار” با حضور دانش آموزان و مربيان ايراني را اعلام كرد.مدارس ايراني خارج از كشور. به گزارش مجله روز ، بر اساس اين گزارش ، گسترش و تعميق فرهنگ ايثار ، مقاومت …

اداره كل فضاهاي فرهنگي ، هنري ، مستعمرات و فضاهاي آموزشي وزارت آموزش و پرورش زمان و نحوه جشن “دومين جشنواره فرهنگي هنري علمدار” با حضور دانش آموزان و مربيان ايراني را اعلام كرد.مدارس ايراني خارج از كشور.

به گزارش مجله روز ، بر اساس اين گزارش ، گسترش و تعميق فرهنگ ايثار ، مقاومت و شهادت ؛ ارائه الگوي ايثار ، اخلاص و عمل براي نسل جوان كشور ؛ حفظ ميراث ارزشمند شهيد حاج قاسم سليماني به عنوان مدرسه و مدرسه ؛ بازنمايي معتبر از تصوير اين شهيد آسماني به عنوان نمادي از وحدت و همدلي اعضاي جامعه ايران و امت اسلامي با همه سليقه ها و گرايش ها. ارائه و تقدير از آثار فرهنگي و هنري دانش آموزان و مربيان با استعداد و علاقه مند از اهداف اين جشنواره است.

بر اين اساس ، «تعليمات و آداب تربيت اسلامي در مدرسه شهيد سليماني» ؛ «روشهاي تربيتي كودكان و نوجوانان در مدرسه شهيد سليماني» ، «سرپرستي و سرپرستي مداري در مدرسه شهيد سليماني» ، «شهيد سليماني و فرزندان شهدا» ، «شهيد سليماني و احترام به والدين» ، «شهيد سليماني و مقدس دفاع “،” شهيد سليماني و گام دوم انقلاب “،” آموزه هاي شهيد سليماني در مورد سبك زندگي ايراني-اسلامي “و” معلم و مربي سطح جمهوري اسلامي در مدرسه شهيد سليماني ” از جمله موضوعات و مضامين اين جشنواره است.

ارزش ندارد؛ رشته هاي اين جشنواره در بخش فرهنگي نگارش تئاتر ، فيلم كوتاه ، شعر ، در دانش آموزان دوره هاي اول و دوم ابتدايي نقاشي ، خوشنويسي ، در بخش ثانويه عكاسي و در بخش ثانويه ديجيتال خواهد بود. رنگ آميزي. ، داستان كوتاه و شعر. زمان ارسال آثار به اين جشنواره از 15 اكتبر تا 15 دسامبر 1400 است و دانش آموزان مي توانند آثار خود را از طريق شبكه شاد و “كانال علمدار” بارگذاري و ارسال كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.