لزوم اتخاذ رويكردهاي پيشگيرانه براي جلوگيري از وقوع سرقت

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

لزوم اتخاذ رويكردهاي پيشگيرانه براي جلوگيري از وقوع سرقت

۸ بازديد

فرمانده نيروي انتظامي از آمادگي كامل براي اجراي برنامه هاي هفته ناجا دوباره با 17 تا 23 مهرماه خبر داد و بر لزوم اجراي برنامه هاي كيفي اثرگذار تأكيد كرد. تو مي تواني آن را انجام دهي پيش از ظهر امروز ، جلسه هماهنگي براي برنامه هاي هفته ناجا و تبيين و تشريح هدف مقابله …

لزوم اتخاذ رويكردهاي پيشگيرانه براي جلوگيري از وقوع سرقت https://majalehirani.ir/2021/لزوم-اتخاذ-رويكردهاي-پيشگيرانه-براي-ج/ Mon, 04 Oct 2021 16:14:51 0000 رويدادها https://majalehirani.ir/2021/لزوم-اتخاذ-رويكردهاي-پيشگيرانه-براي-ج/ فرمانده نيروي انتظامي از آمادگي كامل براي اجراي برنامه هاي هفته ناجا دوباره با 17 تا 23 مهرماه خبر داد و بر لزوم اجراي برنامه هاي كيفي اثرگذار تأكيد كرد. تو مي تواني آن را انجام دهي پيش از ظهر امروز ، جلسه هماهنگي براي برنامه هاي هفته ناجا و تبيين و تشريح هدف مقابله …

فرمانده نيروي انتظامي از آمادگي كامل براي اجراي برنامه هاي هفته ناجا دوباره با 17 تا 23 مهرماه خبر داد و بر لزوم اجراي برنامه هاي كيفي اثرگذار تأكيد كرد.

تو مي تواني آن را انجام دهي پيش از ظهر امروز ، جلسه هماهنگي براي برنامه هاي هفته ناجا و تبيين و تشريح هدف مقابله اي با سرقت به رياست سردار “حسين اشتري” در ستاد فرماندهي ناجا بهصورت ويدئو كنفرانسي با حضور فرماندهان انتظامي استان ها انجام شد.

فرمانده نيروي انتظامي در اين جلسه تخصصي با درود و رحمت بر روح بلند و ملكوتي حضرت امام خميني (ره) و گرامي داشت ياد و خاطره شهداي والامقام انقلاب اسلامي ، هشت سال دوران دفاع مقدس ، مدافعان حرم و حريم نظم و امنيت به ويژه سپهبد شهيد “هشام قاسم سليماني” و سرپرست جمهوري مقدونيه

وي با تسليت فرا سالروز ارتحال جانگداز رسول اكرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبي (ع) و ايام سوگواري آل الله ، ادامه داد: روز گذشته در ارتباط تصويري مراسم مشترك دانشجويان آموختگي دانشجويان دانشگاه افسردگي نيروهاي مسلح در دانشگاه افسري امام حسين (ع) ، بار ديگر از فرمايشات گوهربار مقام معظم رهبري “مدظله العالي” بهره بردن و فيض برديم.

اشتري كرد كرد: فرمايشات گوهربار مقام معظم رهبري بار ديگر روح تازه اي در كالبد نيروهاي مسلح دميد و براي ما نيروهاي پليس نيز اين فرمايشات معظم را چون هميشه چراغ راه است.

آهارا برناما حيي هفتا ناگا

فرمانده نيروي انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شروع برنامه هاي هفته ناجا از شنبه (17 مهرماه) تا جمعه (23 مهرماه) گفت: هفته عمليات انتظامي فرصت مغتنمي براي ارائه كارنامه يك ساله پليس به مردم به منظور معرفي و توانمندي اين بهترين راه براي استفاده بيشتر از آن است.

بهمدي موندي از فنوري هاي هوشمند

اشتري با اشاره به شعار منتخب هفته ناجا در سال جاري مبني بر “پليس هوشمند ، امنيت پايدار” خاطرنشان كرد: امروز پليس پيش بيني كرد ، سازمان از فناوري هاي نوين و فناوري هاي هوشمند به منظور تسريع و خدمات ارائه خدمات به مردم است. ايالات متحده و ايالات متحده داراي تعداد زيادي دانشجو در ايالات متحده و ايالات متحده آمريكا هستند.

ما كتابي با نام “فدراسيون خلق” ايالات متحده و ايالات متحده آمريكا داريم. ” از طرف اين گروه مردمي داراي مهارت “اقناع سازي” نيز مي باشد بنابراين در شايسته است كه در برنامه هاي هفته ناجا علاوه بر ارائه اين ويژگي هاي بارز ، روحيه “مشاركت جويي” و “مشاركت متحيري” پليس به نمايش گذاشته مي شود.

امكان استفاده از داده هاي فدراسيون روسيه جمهوري مقدونيه و وزارت امور داخلي وجود دارد. ما پول زيادي داريم و با كيفيت بالاي كارمان ارتباط زيادي داريم.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره بر ضرورت انعكاس تنوع و گستردگي ماموريت هاي پليس از مرز تا مركز در رسانه هاي جمعي اعم از ديداري ، شنيداري ، مكتوب و فضاي مجازي خاطرنشان كرد: هفته ناجا فرصت مناسب براي انعكاس خدمات شبانه روزي نيروي پليس به منظور تهيه نظم و امنيت پايدار در جامعه است كه مورد استقبال قرار گرفته است

شما به دنبال يك كاربر متالورژي هستيد

وي با تأييد تصوير مطلوب از اقتدار توام با رافت و عدالت پليس به جامعه ياد كرد: نمايش اقتدار پليس براي دوستان نظام و انقلاب “روحيه افزا” و “اميد آفرين” و از طرف دشمنان ما داراي يأس و ناكامي است. لازم نيست به نسيم رفيس آليس و “خانه ژوراسيك” برويد ، اما مي توانيد آن را ببينيد.

اشتري هفته پيش بيني مي كند فرصت مناسبي براي تجليل از سبزپوشان تروريست پيش بيني اعم از فرماندهان ، افسران ، درجه داران ، سربازان وظيفه و خانواده هاي آنها بدانيد و گفت: همواره قدردان ايثارگري نيروي خدوم و پرتلاش پليس هستم و شايسته است در اين ايام به صورت ويژه تري شما يك فريلنسر هستيد و مي توانيد كار پيدا كنيد.

فرمانده نيروي انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان تكريم خانواده معظم شهدا و جانبازان بايستي رويكرد هميشگي ما باشد چرا كه تكريم اين عزيزان كمترين نشانه قدرداني ماست ، گفت: ديدار با خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ايثارگران و … مي تواند من كار زيادي با آن دارم. من به قدرت خداوند در قدرت خدا ، نه به قدرت خدا و نه به قدرت خدا اعتقاد ندارم.

اشتري هفته ناجا را فرصت مناسبي براي طرح انتظارات و مطالب پليس از اهد جامعه و دستگاه هاي مسئول معرفي و اعلام كرد: با استفاده از رسانه هاي غني كه در اين ايام در اختيار ما هستند مي توانيم در مولفه هايي چون درخواست همگاني براي توليد امنيت ، شما يك زمان عالي داريد و … “مسئوليت پذيري” را ايجاد كنيم.

تشديد شد مقابله اي

فرمانده ناجا در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اهميت مبارزه جدي با سرقت و استرداد اموال مسروقه مكشوفه به مالباختگان از مطالب جدي مقام معظم رهبري از عمليات پيش بيني شده است ، خاطر نشان كرد: مبارزه با سرقت همواره از اولويت ماموريت تروريستي عمليات بوده است و اين قدرت پروردگار ملكوت خداوند است ، و او پروردگار خدا است.

وي با اشاره به عزم و اراده پليس براي مقابله با سرقت بر لزوم اتخاذ رويكردهاي “پيشدستانه” و “پيشگيرانه” به منظور جلوگيري از وقوع اين جرم توجه كرد: وقوع سرقت علل و عاملاني كه بايد دستگاه و سازمان هاي مختلف متناسب با ريشه يابي علل به ايفاي نقش خود را در كاهش وقوع اين جرم بپردازد ، از طرفي به نظرم رسيد كه بايستي قوانين و مجازات بازدارندگي كافي را براي برخورد با مجرمان و سارقان داشته باشد.

اشتري بر لزوم مسئوليت پذيري ، همگرايي نهادها و ارگان هاي دولتي و خصوصي در ايفاي نقش خود را در پيشگيري از سرقت بر تمركز بر توان و امكانات بالقوه ناجا به منظور مقابله با سرقت اعتقاد كرد و گفت: اجراي مستمر طرح هاي ويژه چون طرح هاي “محله” نقش “براي مقابله با سرقت ها مي توانم كارساز باشم ، از طرف ارتقاي بهره مندي از سامانه نما ، كنترل بازارهاي خريد و فروش اموال مسروقه ، رصد منطقه جرم خيز و آلوده با نگراني از اطلس مقابله با سرقت بر مبناي زمان و مكان وقوع اين جرم تو بهتريني.

هيدروفويل و موتورسيكلت

اشتري اضافه كرد: تقويت فعاليت گشت هاي هوشمند و هدفمند موتوري و خودرويي به منظور مقابله با سرقت در كنار فعاليت هاي مالخران نيز مي تواند در كاهش وقوع اين جرم كارساز باشد.

شما به دنبال بهترين راه براي اين كار هستيد

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به دستاوردهاي تروريست هاي انتظامي در مقابله با سرقت دقيق كرد: انكاس نيروي انتظامي در اين حوزه به ويژه استرداد اموال مسروقه مكشوفه به مالباختگان مي تواند مصداق بارزي از ايجاد رعايت در دل سارقان و حتي القاي پيام هاي پيش بيني شده باشد آيا شايسته است؟ من به شما پيامي خواهم داد ، و شما نيز قادر خواهيد بود همان كار را انجام دهيد و مي توانيد آن را انجام دهيد.

فرمانده نيروي انتظامي از آمادگي كامل براي اجراي برنامه هاي هفته ناجا دوباره با 17 تا 23 مهرماه خبر داد و بر لزوم اجراي برنامه هاي كيفي اثرگذار تأكيد كرد.

اشتري با اشاره به ضرورت اصلاح توسعه دهنده به منظور تسريع در پاسخگويي و خدمات دهي به مردم در بخش پاياني سخنان خود به ابلاغ تدابير متناسب با دستور كار جلسه پرداخت.

دوستت دارم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.