چگونه به حمام قلعه رويم؟ + عكس

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

چگونه به حمام قلعه رويم؟ + عكس

۱۶ بازديد

به گزارش مجله ايراني ؛ حمام تاريخي كاخ ، معماري باشكوه و زيباي اين حمام ، تاريخ دوستان زيادي را به ديدن اين بناي تاريخي مي كشاند. اگر مي خواهيد در مورد زيباترين حمام هاي تاريخي ايران صحبت كنيد ، حتماً در قصر حمام كنيد حميدان ماجراجويي يك پا! وقتي مي گوييم حمام هاي تاريخي …

چگونه به حمام قلعه رويم؟ عكس https://majalehirani.ir/2021/چگونه-به-حمام-قلعه-رويم؟-عكس/ Thu, 07 Oct 2021 22:44:44 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/چگونه-به-حمام-قلعه-رويم؟-عكس/ به گزارش مجله ايراني ؛ حمام تاريخي كاخ ، معماري باشكوه و زيباي اين حمام ، تاريخ دوستان زيادي را به ديدن اين بناي تاريخي مي كشاند. اگر مي خواهيد در مورد زيباترين حمام هاي تاريخي ايران صحبت كنيد ، حتماً در قصر حمام كنيد حميدان ماجراجويي يك پا! وقتي مي گوييم حمام هاي تاريخي …

به گزارش مجله ايراني ؛ حمام تاريخي كاخ ، معماري باشكوه و زيباي اين حمام ، تاريخ دوستان زيادي را به ديدن اين بناي تاريخي مي كشاند.

اگر مي خواهيد در مورد زيباترين حمام هاي تاريخي ايران صحبت كنيد ، حتماً در قصر حمام كنيد حميدان ماجراجويي يك پا! وقتي مي گوييم حمام هاي تاريخي ، منظور ما از گذشته هاي دور نيست ، زيرا به احتمال زياد حمام ها در آخرين سال هاي دوره قاجار ساخته شده اند. البته ، فكر نكنيد كه هنوز افرادي در اينجا حمام مي كنند زيرا اين حمام ، مانند بسياري از حمام هاي تاريخي ديگر عربي كاربر خود را تغيير داد! و با مجموعه اي از بازسازي و مرمت بر روي درها و ديوارهاي آن در طول سالها انجام شده است موزه زيبا شده است.

اگر به محله قديمي حمدان در خيابان شريعتي برويد ، با ديدن اين حمام چشم هاي شما برق مي زند. بسياري از بزرگان اين منطقه روزهايي را به خاطر مي آورند كه براي نظافت و نظافت به اينجا آمده بودند. رفتن به اين حمام پس از ورود به حمام از ورودي مجسمه سازي O را در كنار ورودي كه مي بينيد مشاهده مي كنيد شبيه سازي كسي كه قبلاً اينجا مي نشست و از مردم مي پرسيد سكه ها گرفت! معبودي كه از كنار آن عبور كرديد ، ابتدا حمام سرد و سپس حمام گرم مي كنيد. از تركيب معماري ايراني و اسلامي در همه جاي حمام استفاده شده است و فضايي لوكس ايجاد كرده است. حمام داراي 4 ستون سنگي است و چشم اندازهاي زيبايي از سقف هاي طاقدار دارد كه همگي نشان دهنده معماري خالص قديمي ايران است. اگر اين حمام را با ساير حمام هاي سنتي استان مقايسه كنيد ، آن را خواهيد ديد معماري و طراحي اين حمام چيز ديگري است!

حمام كاخ

مجسمه جلوي در ورودي تنها مجسمه اين حمام نيست و مجسمه هاي ديگري در موزه حمام وجود دارد كه وقتي به آنها نگاه مي كنيد ، احساس مي كنيد در واقع در حمامي واقعي هستيد و با آن سروكار داريد. افراد مسن. رگ هاي خوني زيادي در اين حمام وجود دارد كه به شكل مجسمه به نمايش گذاشته شده اند. البته ، روزي روزگاري يك كافه تريا در اينجا بود و مي توانستيد به موزه برويد و دوش بگيريد و استراحت كنيد و غذاهاي محلي را بچشيد ، اما به نظر مي رسد در مدت زمان طولاني انباشته شده است. موسيقي پخش زنده در اين اتاق ناهارخوري كاملاً با فضاي سنتي حمام مطابقت داشت و غذا خوردن را لذت بخش تر كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.