بيش از ۵۱ درصد دانش‌آموزان واكسن كرونا دريافت كرده‌اند

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

بيش از ۵۱ درصد دانش‌آموزان واكسن كرونا دريافت كرده‌اند

۹ بازديد

معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت كه بيش از 51 درصد از دانش آموزان واكسن عليه تاج را دريافت كرده اند. به گزارش مجله روز ، مهرزاد حميدي در نشست مجازي تداركات با مديران كل آموزش و پرورش استان و روساي اداره كل آموزش و پرورش سراسر كشور كه در ساختمان …

بيش از ۵۱ درصد دانش‌آموزان واكسن كرونا دريافت كرده‌اند https://majale-rooz.ir/2021/10/بيش-از-۵۱-درصد-دانش‌آموزان-واكسن-كرون/ Sun, 10 Oct 2021 13:34:01 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/10/بيش-از-۵۱-درصد-دانش‌آموزان-واكسن-كرون/ معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت كه بيش از 51 درصد از دانش آموزان واكسن عليه تاج را دريافت كرده اند. به گزارش مجله روز ، مهرزاد حميدي در نشست مجازي تداركات با مديران كل آموزش و پرورش استان و روساي اداره كل آموزش و پرورش سراسر كشور كه در ساختمان …

معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت كه بيش از 51 درصد از دانش آموزان واكسن عليه تاج را دريافت كرده اند.

به گزارش مجله روز ، مهرزاد حميدي در نشست مجازي تداركات با مديران كل آموزش و پرورش استان و روساي اداره كل آموزش و پرورش سراسر كشور كه در ساختمان شهيد رجايي برگزار شد ، فعاليت هاي انجام شده در رابطه با “بازگشايي مدارس” را توضيح داد. سال تحصيلي جديد “و” از سرگيري آموزش حضوري “و از تلاش مديران و روساي مناطق سراسر كشور در اجراي پروژه آنلاين و شروع سال تحصيلي ، موضوع كار ، سيستم ها و واكسن براي مربيان و دانش آموزان ، توزيع كتاب هاي درسي در مدارس و ثبت نام. وي به صدور هشدار به همكاران فرهنگي ايدز اشاره كرد و افزود: نتيجه اين اقدامات در اين شرايط خاص كشور بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي در آرامش بود و خوشبختانه ما مي توانيم دوره را شروع كنيم. همزمان با دولت جديد و وزارت آموزش و پرورش. “ما دولت جديد را با آرامش و با تلاش مديران و روساي ولسوالي ها و مدارس آغاز مي كنيم.

حميدي با اشاره به ايجاد 427 مركز جمعي براي مربيان سراسر كشور ، اظهار داشت: 85 درصد از مربيان اين مراكز با عزت و احترام و با اولويت ويژه علاوه بر معلمان آموزش ، معلمان ، كاركنان و دانش آموزان واكسينه شده اند. دانشگاههاي فرهنگي و شهيد رجايي و كليه واحدهاي مستقيم و غير مستقيم مربوط به تحصيل و دانشجويان واكسن تاج را دريافت كرده و حدود 2.5 ميليون دوز واكسن تاج براي اين افراد در سراسر كشور تزريق كرده اند.

معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: سياست دولت جمهوري اسلامي ايران بر اساس الزامات كشور و مطالعات اضافي نشان مي دهد كه در بيش از 170 كشور جهان ، مدارس باز هستند يا به صورت تركيبي كار مي كنند. وي افزود: نيازهاي فرهنگي ، اجتماعي و بهداشتي دانش آموزان بايد مدارس را بازگشايي كنند و براي بازگشايي آنها بايد واكسينه شوند.

وي با تأكيد بر اينكه واكسيناسيون دانش آموزان 12 تا 18 ساله در جلسات ستاد مديريت بيماري هاي تاج برجسته شده است ، ادامه داد: در همين راستا ، رئيس آموزش و پرورش طي نامه اي به وزارت بهداشت اعلام كرد كه آماده واكسيناسيون است. دانش آموزان. در دستورالعمل هاي ارسال شده توسط معاونت تربيت بدني و سلامت به ادارات كل آموزش و پرورش استانها ، پيش بيني كرديم كه كميته هاي هماهنگي استاني بين ادارات كل آموزش و پرورش استانها و دانشگاههاي پزشكي ايجاد شود. علوم و علوم مربوط به مناطق و شهرها. ايجاد شبكه هاي بهداشتي و ايجاد تقسيم كار ضروري است. خوشبختانه تا به امروز ، 47 درصد از دانش آموزان ، نوجوانان و جوانان 12 تا 18 ساله با ثبت نام در وزارت بهداشت واكسينه شده اند. اگر اين تعداد را با تعداد دانش آموزان مقايسه كنيم ، مي توان گفت كه امروزه بيش از 51 درصد از دانش آموزان واكسن تاج را دريافت كرده اند.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، وي ادامه داد: امروز اگر سياست بازگشايي مدارس را دنبال كنيم ، بايد زمينه واكسيناسيون دانش آموزان را فراهم كنيم تا از انتقال بيماري كاسته شود. بنابراين ، بازگشايي مدارس بايد يك بازگشايي مطمئن باشد تا منجر به تعطيلي مدارس نشود. بنابراين ، من بر استفاده از حداكثر پايگاه هاي واكسيناسيون تأكيد مي كنم. فراموش نكنيم كه سهم آموزش در كنترل تاج بسيار م effectiveثر و تعيين كننده است و ما بايد واكسيناسيون دانش آموزان را به طور جدي دنبال كنيم تا از چرخه انتقال تاج جلوگيري شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.