استارت سه شنبه‌هاي بدون تخلف در جزيره كيش

جامع ترين اخبار گردشگري جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

استارت سه شنبه‌هاي بدون تخلف در جزيره كيش

۸ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين كيش ، سعيد پورعلي در همايش فرهنگ دوستان و رانندگان راهنمايي و رانندگي مثال زد: “مسئوليت پذيري براي زندگي اجتماعي يك اصل است و همه مسئول حفظ و مراقبت از محيطي هستند كه در آن زندگي مي كنند.” وي يادآور شد كه براي دستيابي به اين قانون و اخلاق مهم ، …

استارت سه شنبه‌هاي بدون تخلف در جزيره كيش https://majale-rooz.ir/2021/10/استارت-سه-شنبه‌هاي-بدون-تخلف-در-جزيره/ Thu, 14 Oct 2021 12:57:08 0000 استان ها https://majale-rooz.ir/2021/10/استارت-سه-شنبه‌هاي-بدون-تخلف-در-جزيره/ به گزارش خبرگزاري آنلاين كيش ، سعيد پورعلي در همايش فرهنگ دوستان و رانندگان راهنمايي و رانندگي مثال زد: “مسئوليت پذيري براي زندگي اجتماعي يك اصل است و همه مسئول حفظ و مراقبت از محيطي هستند كه در آن زندگي مي كنند.” وي يادآور شد كه براي دستيابي به اين قانون و اخلاق مهم ، …

به گزارش خبرگزاري آنلاين كيش ، سعيد پورعلي در همايش فرهنگ دوستان و رانندگان راهنمايي و رانندگي مثال زد: “مسئوليت پذيري براي زندگي اجتماعي يك اصل است و همه مسئول حفظ و مراقبت از محيطي هستند كه در آن زندگي مي كنند.”

وي يادآور شد كه براي دستيابي به اين قانون و اخلاق مهم ، جامعه بايد مسئولانه عمل كند: كيشوندان گروه فرهنگ ترافيك به خوبي توانسته اند آن را ثابت كنند ، زيرا در حال حاضر فرهنگ رانندگي جزيره به عنوان يك جاذبه گردشگري شناخته شده است.

معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش يادآور شد: در راستاي ترويج اين فرهنگ ، سازمان منطقه آزاد تجاري حمايت آموزشي را در دستور كار قرار داده و جاده ها را به جديدترين فناوري ها مجهز كرده است.مديريت ترافيك.

جانشين فرمانده كل جزيره كيش نيز در اين مراسم گفت: “پليس هوشمند پايه اصلي امنيت پايدار است كه در دو قسمت شامل پليس تخصصي و آموزش ديده با تجهيزات به روز به دست مي آيد.”

سرهنگ فرج نظري اظهار داشت: فرماندهي انتظامي از دانش كافي برخوردار است تا پليس هوشمند جزيره را به واقعيت تبديل كند ، افسران اين فرماندهي به آن نياز دارند و ادامه آن نيازمند خريد و به روز رساني تجهيزات مختلف است.

رئيس پليس راهور كيش نيز در اين مراسم هدف از برگزاري اين همايش را افزايش مشاركت مردم در كاهش تخلفات راهنمايي و رانندگي عنوان كرد و گفت: فرهنگ نهادينه شدن رانندگي و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در اين جزيره يكي از جاذبه هاي گردشگري كيش است. .در اردوگاه ترافيكي ، تصميم گرفتيم 10 راننده اي را كه در سال گذشته هيچ گونه تخلفي در رانندگي مرتكب نشده اند و همچنين 10 مربي آموزشگاه رانندگي كيش ، كه بالاترين نمره را در ارتقاء فرهنگ ترافيك يا افراد در زمينه فرهنگ كسب كرده اند ، در نظر بگيريم. مشاركت در كاهش تخلفات در جزيره كيش ، ما بايد مثال ترافيك را در همايش فرهنگ ياران و رانندگان جشن بگيريم.

در ادامه اين همايش ، سرگرد مهدي توانگر روزهاي سه شنبه بدون تخلف در كيش گزارش داد و گفت: براي افزايش تخلفات رانندگي و كاهش تصادفات ، برنامه اي با عنوان سه شنبه بدون تخلف در كيش اجرا مي شود.

لازم به ذكر است در اين مراسم از 10 راننده ناوگان حمل و نقل عمومي جزيره كيش كه سال گذشته دچار تخلف نشدند به همراه مربيان آموزشگاه رانندگي كيش به مناسبت هفته ناجا از سوي پليس راهور تجليل شد. به

46

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.